شناسه خبر : 101172
سه شنبه 30 خرداد 1402 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ورزشکاران جانباز پتروشیمی بندرامام، روی سکوی قهرمانی تیراندازی رفتند

فاش نیوز - به گزارش خبرگزاری صفحه اقتصاد، ورزشکاران شرکت پتروشیمی بندرامام در ششمین المپیاد سراسری فرهنگی – ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت، مقام قهرمانی رشته تیراندازی را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ششمین المپیاد سراسری فرهنگی – ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی نفت در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمود آباد در حال برگزاری است.
این المپیاد در شش رشته ورزشی، از تاریخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و تا ۳۰ ام ماه جاری بین جانبازان چهار شرکت پتروشیمی، گاز، پالایش و پخش و نفت در جریان خواهد بود.
در رشتهٔ تیراندازی این رقابت‌ها که در روزهای ۲۶ و ۲۷ برگزار شد، بازیکنانی از چهار شرکت اصلی وزارت نفت در سه کلاس ah1،sh2،sh4 و دو بخش تفنگ و تپانچه به رقابت پرداختند که در خاتمه تیم پتروشیمی بندرامام بعنوان نماینده صنعت پتروشیمی کشور با کسب بالاترین امتیاز عنوان قهرمانی رشته تیراندازی این رقابت‌ها را کسب کرد.
گفتنی است در این رقابت‌ها حمید آبیاری با کسب ۵۵۰ امتیاز در رشته تفنگ sh1 و علی شعبانی با کسب ۵۶۲ امتیاز در رشته sh2 مقام نخست را کسب کردند و هوشنگ شعبانی با کسب ۵۲۵ امیتاز مقام سوم رشته تپانچه sh4 را کسب کرد.

 

منبع: صفحه اقتصاد
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi