شناسه خبر : 101567
سه شنبه 13 تير 1402 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیران ارشد بنیادشهید با جانبازان ورزشکار تهران

دکتر عباس زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیادشهید عصر روز گذشته ۱۲ تیرماه با حضور در باشگاه بقیه الله(عج) با جانبازان رزشکار فعال در این باشگاه دیدار و...

فاش نیوز - مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیادشهید و امور ایثارگران به اتفاق معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد با حضور در دهکده نشاط ولیعصر(عج)، با ورزشکاران جانباز این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر عباس زارع نژاد، مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران عصر روز گذشته 12 تیرماه با حضور در باشگاه بقیه الله(عج) با جانبازان ورزشکار فعال در این باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار جانباز مصطفی مسعودی، مدیر ورزشی دهکده نشاط با ارائه گزارشی از فعالیت های ورزشی و اقدامات انگیزشی برای جذب جانبازان و ایثارگران بیشتر برای حضور در فعالیت های ورزشی، از مدیران حاضر بنیاد خواست تا با حمایت از ورزش جانبازان که ارتباط مستقیمی در ارتقای سطح سلامت و کم کردن هزینه های درمانی و بیمارستانی جانبازان دارد، اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه یکی از جانبازان به نمایندگی از ورزشکاران جانباز حاضر، مواردی از مسائل و مشکلات جانبازان را برشمرد و از مسئولین خواست در رفع مشکلات و موارد کلی جانبازان و ایثارگران اهتمام لازم را داشته باشند.

بنا بر این گزارش، محمد میرزابیگی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان ورزشکار، ضمن تایید نقش ورزش بر سلامت و به مراتب کاهش هزینه های درمانی این قشر از ایثارگران، تاکید کرد: با تلاشی که در دوره جدید مدیریتی بنیاد در حال انجام است، مسائل و مشکلات ایثارگران در همه بخش ها به ویژه ورزش و بالا بردن سطح سلامت ایثارگران و جانبازان رفع گردد، ضمن اینکه می توان بررسی کرد تا با مشارکت بیمه دی، سهم مهمی از سرانه جانبازانی که در فعالیت های ورزشی مشارکت دارند و هزینه درمان آنها ناچیز است، در امر ورزش هزینه کرد.

دکتر زارع نژاد هم در سخنان کوتاهی بر حمایت از بحث ورزش و اردوی جانبازان تاکید کرد و خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از جانبازان و ایثارگران با برخی از مدیران بنیاد، برای بررسی و پیگیری مسائل مطرح شده در این دیدار شد.

پیش از این برنامه، مدیران ارشد بنیاد از سالن ها و فعالیت جانبازان در رشته های مختلف ورزشی بازدید کردند.

اینستاگرام
جناب قاضی زاده
در حالی که اکثریت مطلق جانبازان نخاعی، مبتلا به بیماریها و عوارض گوناگون ناشی از نداشتن وسایل بهداشی و دارویی و توانبخشی مناسب و حتی نامناسب، در خانه زمین گیر شده و
و‌ در شکنجه و رنج فراوان هستند، و یکی یکی فوت می کنند و بنیاد هم آمارهای مربوطه‌ به حقایق گوناگون‌ وضعیت فجیع جانبازان را مخفی نگه داشته است,تلف کردن وقت کاری مدیران بنیاد برای این تلاشهای تبلیغاتی و ... برای گل و بلبل نمایی اوضاع فجیع و ... زندگی اکثریت جانبازان با این دیدارهای نمایشی و تبلیغاتی با معدودی از جانبازان زرنگ‌ و برخوردار از رانتهای گوناگون، خیانت و جنایتی غیر فابل گذشت نسب به عموم جانبازان است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi