شناسه خبر : 101704
یکشنبه 18 تير 1402 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر آغاز به کار کرد

فاش نیوز - نشست آغاز به کار سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سرپرست این سازمان و مدیران مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد.

 

سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز به کار کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست آغاز به کار سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سرپرست این سازمان و مدیران مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر روز پنج‌شنبه (۱۵ تیر) برگزار شد.

«سید محمدصادق هاشمی» سرپرست سازمان فرهنگی، ورزشی و سیاحتی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم با برشمردن دلایل شکل‌گیری این سازمان جدید و تأکید بر استفاده از ظرفیت نیرو‌ها و تجربیات موجود در این مجموعه‌ها ابراز امیدواری کرد با تدبیر و عقلانیت، تغییرات ساختاری و حقوقی این سازمان انجام شده و ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری هم با قوت ادامه یابد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi