شناسه خبر : 101740
دوشنبه 19 تير 1402 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کارگاه‌آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی

فاش نیوز - شرایط و نحوه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ایثارگران پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بانک ملی ایران با هدف افزایش آمادگی ایشان برای شرکت در جلسه مصاحبه تعیین و ابلاغ شد.
 
به گزارش «ایثار» با توجه به لزوم ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندسازی شغلی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی و با توجه به رویکرد دستگاه‌های مشمول ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در انتخاب فرد اصلح و انتخاب اشخاص دارای بیشترین شایستگی برای تصدی مشاغل مربوطه، بخشنامه‌ شرایط و نحوه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مزبور تعیین و ابلاغ شد.
این کارگاه‌ها با استفاده از افراد متخصص و با تجربه مفید و مرتبط با موضوع مانند نمایندگان سازمان اداری و استخدامی در استان‌ها، مشاوران، مدیران و کارشناسان زبده دستگاه‌های مربوطه و اساتید دارای سوابق آموزشی مرتبط به صورت حضوری و یا غیرحضوری جهت آماده‌سازی جامعه هدف و آشنایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی با ساختار سازمان متبوع، اصول و قواعد حاکم بر آن، فرآیند مصاحبه استخدامی، ارائه راهکارهای مناسب جهت خودکنترلی و آموزش محورهای مختلف مصاحبه شغلی در 2 دوره آموزش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.
از میان جامعه هدف شرکت کننده در آزمون استخدامی «بانک ملی ایران» بالغ بر 1300 نفر پذیرفته شده‌اند که اسامی و مشخصات آنان در اختیار بنیاد استانها قرار گرفته و مقرر است تا پیش از شروع مصاحبه استخدامی تدابیر لازم جهت برگزاری کارگاه اتخاذ و از آنها جهت شرکت در دوره‌های مربوطه دعوت به عمل آید. همچنین برای حدود 5 هزار و 840 نفر از ایثارگرانی که در آزمون «وزارت آموزش و پرورش» پذیرفته شده‌اند نیز اقدامات مشابهی در دستور کار بنیاد استان‌ها قرار گرفته که مطابق با ضوابط جاری و فرآیند پیش‌بینی شده، خدمات با کیفیت آموزشی به مشمولان این برنامه ارائه شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi