شناسه خبر : 101765
دوشنبه 19 تير 1402 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «رضایی» آسمانی شد

فاش نیوز - مادر شهیدان والامقام «رضایی» از شهدای شاخص و حماسه ساز شهرستان محلات، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 

مادر شهیدان «محمدرضا و محمدجعفر رضایی» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فاطمه امین کاشانی» مادر شهیدان والامقام «محمد رضا و محمد جعفر رضایی» از شهدای شاخص و حماسه ساز شهرستان محلات، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین مادر شهید و اسوه فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۰ صبح از مسجد رضویه گوشه به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

همچنین مراسم گرامیداشت و ختم این مادر بزرگوار فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در مسجد جامع واقع در میدان مصطفی خمینی برگزار خواهد شد.

شهید والامقام محمدجعفر رضایی در تاریخ یکم شهریور سال ۱۳۳۹ در محلات به دنیا آمد و در تاریخ ۲۲ دی سال ۶۵ در شلمچه و در عملیات کربلای ۵ بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت رسید.

شهید والامقام محمد رضا رضایی در تاریخ ۲۳ آذر سال ۱۳۴۷ در محلات به دنیا آمد و پس از رشادت‌های فراوان در سوم خرداد سال ۶۵ در عملیات پدافندی در جزیره مجنون به شرف شهادت نائل آمد و خون سرخش سرزمین اسلامی مان را رنگین کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi