شناسه خبر : 102371
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان؛

آنان که با بی پر وبالی، پر و بال دگرانند!

جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، به فکر خود نیستند و مردانه در دل توفان و امواج بی مهری ها، چونان ناخدایی قابل و کارکشته ایستاده اند و به مسیر خدمت خود ادامه می دهند...

فاش نیوز – هیچ طوفانی نمی تواند کشتی طوفان زده اما سرسخت باشگاه ستارگان ایثار را از حرکت بازدارد.

  با وجود شرایط سختی که در ماه های اخیر، با وجود بی مهری ها و بی انصافی ها و بی توجهی ها بر باشگاه ایثار تحمیل شده است؛ اما جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار، به فکر خود نیستند و مردانه در دل توفان و امواج بی مهری ها، چونان ناخدایی قابل و کارکشته ایستاده اند و به مسیر خدمت خود ادامه می دهند.

  در همین ایامی که بنیاد در نحوه رسیدگی به باشگاه ایثار، کم لطفی را به حد نهایت خود رسانده و رسیدگی و پاسخگویی خود را به باشگاه ورزشی ایثار به انحاء مختلف محدود یا قطع نموده است، نه تنها مدیر توانمند باشگاه، با تمام توان به حفظ آرامش باشگاه و ورزشکاران ایثارگر و جانباز و ادامه خدمات رسانی فرهنگی ورزشی در ایام فصل تابستان می پردازد؛ بلکه همچنان دایره خدمات رسانیشان تا مناطق محروم گسترده است.

  باشگاه ایثار که این روزها غریبانه و دست بر زانوی خود به مسیرش ادامه می دهد، حقوق پرسنلش پرداخت نمی شود، هزینه هایش دست تنها جور می شود و...، آغوش خود را همچون قبل بر روی محرومینی باز کرده که تنها دلخوشی شان، همین خیرخواهی های زیبای گروه های جهادی ست.

  جانبازان گروه جهادی حاج احمد و باشگاه ستارگان ایثار که سال های سال است در مناطق محروم بلوچستان به خدمات رسانی می پردازند و بیماران بلوچ را شناسایی کرده و برای درمان به تهران می آورند، در همین روزها که خودشان دلسرد از بی مهری ها هستند اما دلگرمی دل های 8 بیمار بلوچ شده اند که با هزاران امید و بیماری های مختلف برای درمان به تهران اعزام شده اند.

خبر سال 1400

خبر سال 1401

خبر سال 1401

  در این مسیر روشنی بخش برای محرومین، همیشه جانبازان و مردم خیری بوده اند که دست تنهای این جانبازان خیرخواه را بگیرند و نگذارند این حرکت متوقف شود.

 به همین جهت و برای ادامه مسیر درمان این 8 بیمار بلوچ که هم اکنون در تهران جهت درمان اقامت دارند، گروه جهادی نیازمند خیرخواهی و نیک اندیشی های خیرخواهان انسان دوست می باشد.

از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنیم جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های خود را به حساب شبا شماره:
IR400550015480006251956001
بانک اقتصاد نوین
بنام حسین اسرافیلی و اکبر حسین زاده
و یا شماره کارت:
5029381025816083
بانک دی بنام حسین اسرافیلی
واریز نمایید.

جانبازان گروه جهادی‌ حاج‌احمد‌ متوسلیان‌ و‌ باشگاه‌ ستارگان‌ ایثار تضمین می‌کنند که وجوه واریزی شما برای معلولین و محرومین استان سیستان و بلوچستان هزینه شود.

فیلم های زیر گوشه ای از اقدامات درحال انجام است:

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم 1

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم 2

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: فیلم3

 

تنظیم خبر از شهیدگمنام

فیلم از مسئول اجرایی گروه جهادی حاج احمد متوسلیان، جانباز حاج اکبر حسین زاده

اینستاگرام
سلام تو را به خدا جواب بدید وپیگیری کنید بنده جز خانواده شهدا وجانبازان می‌باشم بیکار ودارای سه فرزند کوچک وبدون خانه که در خانه پدرم زندگی میکنم درخاست که دارم در استخدامی سرایدار مدرسه شروع به کار کنم لطف کنید بررسی نمایید با تشکر
قدیمی ها حرفهایی میزدندکه هرکدامشان یک مثنوی هزارمن است. وقتی درکنارماکسی هست که اینگونه عجزش رابیان میکند وحاضر است سرایدارمدرسه بشودجهت تامین سه فرزندش بنظرحقیراولویت بااین همدرداست من ایشان رانمیشناسم نمیدانم ایثارگریش چیست ولی همینکه میگویدارخانواده شهداوجانبازان هستم یعنی ازجامعه هدف است وماتازمانی جامعه هدف مشکلات نان شب دارند وظیفه داریم.
دمتون گرم حاج اکبر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi