شناسه خبر : 102521
یکشنبه 15 مرداد 1402 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فشار حداکثری دشمن و برخی مدیران ناکارآمد

فاش نیوز - نام گذارى سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر معظم انقلاب، به ‏عنوان «تولید ملی و مهار تورم» بیانگر این نکته است که، مهم‏ترین ضرورت فورى و نیاز کشور در حال حاضر مسأله اقتصاد، مهار تورم و رشد تولید است و مدیران دولت، در این زمینه باید بر مهار تورم و رشد تولید و اشتغال‌زایی  متمرکز باشند.

با توجه به‌ تورم موجود مسؤلان اجرایی در سطح کشور در تحقق کامل شعار سال ۱۴۰۲چندان موفق عمل نکرده اند. على‏رغم کارهاى خوبى که در مبارزه با فساد صورت‏ گرفته است  اما هنوز در سفره های مردم در سال تولید ملی و مهار تورم احساس نمی شود و دشمنان در این زمینه از فشار بر اقتصاد کشور ناامید نشده‏ اند و اولویت اول آن‏ها در ضربه زدن به ملت ایران نیز همین مسأله اقتصادى است.

رهبر معظم انقلاب ضمن بیان تلخی‌ها و شیرینی‌های سال‌های گذشته، تلخ‌کامی مردم به ویژه طبقه ضعیف را ناشی از مشکلات اقتصادی مانند گرانى، بیکارى، تبعیض ‏ها و نابرابری ها و آسیب هاى اجتماعى عنوان کردند و فرمودند مسئولان کشور نیز باید این مسائل را با تمام وجود احساس کنند.

یکی از برنامه های اصلی دشمن، فشار حداکثری بر کشور و نظام است و برای تحقق این خواسته ها از دو ابزار فرهنگ و اقتصاد وارد میدان شده است. دشمن با بهره‌گیری از فضای بی در و پیکر مجازی، با تغییر باورها و فرهنگ دینی، اعتقادات مردم را هدف قرار می دهد. در نتیجه نظام را تضعیف می کنند تا مردم از دولت کار و کرامت فاصله بگیرند.

اگر ضعف هایی وجود دارد مربوط به مدیریت های ناکارآمد است؛ اما تنها راه حل مشکلات اقتصادی و مهار تورم و اشتغالزایی در کشور از دیدگاه مقام معظم رهبری، روی کار آمدن مدیرانی لایق، دلسوز، خداترس و متعهد به مبانی انقلابی و کارآمدی است.

آنچه که امروز رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، در نشست با مسئولان کشوری و لشکری، تحت عنوان دولت موفق که سبب پیشرفت های کشور خواهد شد مطرح می کنند عبارت است از دولتی انقلابی، که کارآمد باشد؛ یعنی علاوه بر داشتن تعهد دینی و انقلابی، تخصص لازم برای حل مشکلات اقتصادی کشور را نیز در کارنامه‌ی خود داشته باشد. در غیر اینصورت، حضور مدیران دولت های گذشته، خصوصا" مدیران اصلاح‌طلب که بعضا همچنان بر مسند قدرت هستند، سهم مهلک و کشنده ای برای دولت مردمی خواهد بود.

||حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi