شناسه خبر : 102624
جمعه 20 مرداد 1402 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خطاب‌ به معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار ایلام؛

صدای کارکنان غله و خدمات بازرگانی استان ایلام را بشنوید

کارکنان غله و خدمات بازرگانی استان ایلام خواستار ابقاءفرزند شهید مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان ...

فاش نیوز - کارکنان غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با امضای طوماری، خطاب‌ به معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار ایلام، خواستار ابقا و استمرار مدیریت مدیرکل این شرکت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام با تنظیم و امضای طوماری خطاب‌ به معاون وزیر جهادکشاورزی و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کشور، ضمن تقدیر از حُسن انتخاب علی رضایی، فرزند شهید گرانقدر نبی‌الله رضایی به عنوان سرپرست غله و خدمات بازرگانی استان ایلام و ابراز رضایت از عملکرد و رفتار وی، خواستار استمرار مدیریت و صدور حکم مدیرکلی وی شده اند.

شنیده ها حاکی‌ست که اخیراً دو فرد دیگر برای تصاحب پست مدیرکلی غله و خدمات بازرگانی استان ایلام به مرکز معرفی شده اند و همین موضوع کارکنان این مجموعه را به واکنش و اعتراض واداشته است.

انتظار می رود که معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار ایلام صدای کارکنان غله و خدمات بازرگانی استان ایلام را بشنوند و منصفانه و معقولانه تصمیم‌گیری کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi