شناسه خبر : 102962
یکشنبه 29 مرداد 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قالیباف درگذشت مادر سردار شهید «علی هاشمی» را تسلیت گفت

فاش نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مادر سردار شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.

قالیباف درگذشت مادر شهید سردار سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده سردار شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه نصرت و سپاه ششم امام‌ صادق (ع) را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون‌

درگذشت بانوی مومنه و صبور حاجیه خانم زکیه اهوازیان مادر شهید والامقام سردارسرلشکر علی هاشمی (سردار هور)، فرمانده رشید وسرافراز قرارگاه نصرت و سپاه ششم امام‌صادق (ع) موجب تأسف و تأثر گردید.

آن مادر بزرگوار و بردبار با تربیت فرزندان دلاور و سلحشور در دامان پرمهر خویش و سپس تقدیم در راه پاسداری و صیانت از ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، به‌عنوان الگویی درخشان از ایثار و مجاهدت در گنجینه مقاومت ملت ایران ماندگار شد.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم شریف استان خوزستان، خانواده محترم و سایر بستگان، برای آن بانوی فاضله که در ایام سوگواری حضرت‌اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در جوار فرزند شهیدش آرام گرفته رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی»

 

منبع: دفاع‌پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi