شناسه خبر : 103045
سه شنبه 31 مرداد 1402 , 13:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران چگونه دارو را درب منزل تحویل بگیرند؟

ایثارگران چگونه دارو را درب منزل تحویل بگیرند؟

فاش نیوز - ایسنا/گلستان مدیر بیمه دی استان گلستان با بیان اینکه خدمت ۶ ساله به جامعه ایثارگری استان از افتخارات بیمه دی است، افزود: باید سایر خدمات این بیمه به شکل گسترده در جامعه تعریف، تبیین و ارائه شود تا همه اقشار از آن بهره مند شوند.

محمد کاملی صبح امروز سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه دیدار و اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که متأسفانه مردم آگاهی کامل از صنعت بیمه ندارند و این مسأله یکی از چالش‌های حال حاضر بوده که سبب می‌شود برخی از هموطنان طی یک سال هزینه‌های هنگفتی را هنگام بروز اتفاق طبیعی و غیرطبیعی و حتی بیماری‌ها پرداخت کنند.

وی عدم اغنی‌سازی شبکه فروش بیمه در زمینه جمع‌بندی و آگاهی بخشی بر اساس نیاز مشتری را بسیار تأثیرگذار در این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: باید خدمات بیمه به شکل گسترده در جامعه تعریف، تبیین و ارائه شود تا هموطنان همه ساله به شکلی خودجوش برای استفاده از این خدمات و یا تمدید سالانه آن اقدام کنند.

ایثارگران چگونه دارو را درب منزل تحویل بگیرند؟

مدیر بیمه دی گلستان با بیان اینکه فعالیت این بیمه از سال ۱۳۸۳ در حوزه‌های مختلف آغاز شد، افزود: خدمات «دی» در حوزه «درمان» ویژه بوده و قراردادها طبق تعرفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعقد می‌شود که در حال حاضر در استان گلستان بیش از ۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه درمانی دی هستند.

وی با تأکید این بیمه دی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ سطح توانگری یک بیمه مرکزی را کسب کرده، خاطرنشان کرد: این بیمه در سطح کشور با بیش از ۹ هزار مرکز درمانی آنلاین قرارداد دارد و با بیش از یک میلیون ۷۰۰ هزار بیمه شده بزرگترین بیمه‌گر درمان تکمیلی کشور هستیم.

کاملی با اشاره به اینکه خدمت ۶ ساله به جامعه ایثارگری گلستان از افتخارات بیمه دی هستند، اضافه کرد: این بیمه با ۳۴۰ مرجع درمانی آنلاین با پراکندگی خاص از قبیل ۶۰ داروخانه، ۷۰ آزمایشگاه، ۲۵ درمانگاه و ۵۰ فیزیوتراپی و چندین بیمارستان دولتی و خصوصی در سراسر استان قرارداد دارد.

وی «بیمه دی گلستان» را اولین مرکز در سراسر کشور دانست که شعبه تخصصی ارزیابی خسارت درمان را در گرگان دارد، تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ مرکز جمع‌آوری اسناد حوزه درمان و ۳۰ نماینده فعال فروش در استان در حال ارائه خدمات به هم استانی‌ها هستند.

مدیر بیمه دی استان گلستان از فعال شدن سامانه دارورسان ایثارگران در «اپلیکیشن دی دار» بیمه دی از یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: جانبازان ۷۰ درصد می‌توانند با مراجعه به این سامانه داروی مورد نیاز را ثبت کنند و همان روز دارو را درب منزل خود تحویل بگیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi