شناسه خبر : 103380
شنبه 18 شهريور 1402 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جراحت یکی از نیروهای تفحص در جزیره مجنون به دلیل برخورد با مین

فاش نیوز - «مهدی بدرآبادی» از اعضای گروه تفحص شهدا بر اثر برخورد با مین باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس در جزیره مجنون به درجه جانبازی رسید.

جراحت یکی از نیروهای تفحص در جزیره مجنون به دلیل برخورد با مین+عکس

به گزارش خبرنگار حماسه ومقاومت خبرگزاری فارس، «مهدی بدرآبادی» از اعضای گروه تفحص شهدا بر اثر برخورد با مین برجای مانده از دوران دفاع مقدس در انتهای پد شرقی جزیره مجنون جنوبی، مجروح و دچار قطع عضو شد.

در پی این حادثه سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

قال رسول الله صل الله علیه و آله وسلم: «جراحکم فی سبیل الله ومن قتل منکم فهو شهید»

در شور و شوق این روزهای زیارت اربعین سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام یکی دیگر از یاران عاشورایی امام مهدی علیه‌السلام در جریان تفحص پیکر مطهر شهیدان و در انتهای پد شرقی جزیره مجنون جنوبی بر اثر برخورد با مین برجای مانده از دوران دفاع مقدس، به افتخار جانبازی نائل آمد، قطعه مینی که یکسال قبل از تولد مهدی بدرآبادی، شیرمردی از شهر نرمانشیر بم (استان کرمان) توسط دشمن بعثی در محل پاشیده شده بود تا بعد از سال‌ها، با مشیت الهی، صحنه‌ای از آزمون و ایثار و از خودگذشتگی برادری بسیجی رقم بخورد.


مهدی بدرآبادی، هم‌اینک در بیمارستان بستری است

 مهدی عزیز ما که به‌عنوان نیروی تخصصی در چند ماه اخیر با پیوستن به گروه‌های تفحص، بسیار خوش درخشید و در چندین مرحله پیکرهای طیبه شهدای والامقام را در خاک‌های تفتیده جنوب و اوج گرمای عراق یافته بود، سرانجام خونش را با خون شهیدان عجین ساخت تا پایداری برای اقامه حق را بار دیگر معنی کند.

 تصویر زیبا و پررمز و راز این برادر مؤمن و مجاهد و صابر، ساعاتی کوتاه بعد از عمل جراحی و قطع عضو، به‌خوبی بیان‌گر روحیه اعجاب‌آور این برادر بسیجی و صلابت رهروان راه سالار شهیدان است.

 اینجانب و همه همرزمان مهدی در کمیته جستجوی مفقودین، به وجود چنین برادر عزیز و فداکار و مخلصی مباهات می‌کنیم و فرصت را مغتنم شمرده، تربیت چنین فرزندی را به پدر رزمنده و مادر والا مقام ایشان تبریک گفته و از خداوند بزرگ، همچون گذشته بردباری و همراهی همسر مکرمه ایشان را در همه صحنه‌های فداکاری و استقامت، مسئلت می‌کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi