شناسه خبر : 103408
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت انجمن جانبازان نخاعی به پروفسور سیم‌فروش

بیماران، خصوصا جانبازان نخاعی که همواره از طبابت شما بهره مند بوده و همواره آلام آنان توسط شما تسکین یافته است، به مصداق "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" خود را مدیون خدمات پزشکی و روحیه ایمانی...

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی با صدور پیامی، درگذشت فرزند دکتر سیم‌فروش، از پزشکان حاذق و متعهد و انقلابی کشورمان را که سالیان طولانی از ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به درمان بیماران، خصوصا مجروحین و جانبازان پرداخته است، تسلیت گفت.

متن پیام انجمن جانبازان نخاعی چنین است:

جناب آقای پروفسور ناصر سیم‌فروش، مصیبت وارده درگذشت فرزند دلبندتان آقای دکتر امیر علی سیم فروش را به جنابعالی و بیت معزز تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم از خداوند متعال غفران و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل خواستاریم.

بیماران، خصوصا جانبازان نخاعی که همواره از طبابت شما بهره مند بوده و همواره آلام آنان توسط شما تسکین یافته است، به مصداق "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق" خود را مدیون خدمات پزشکی و روحیه ایمانی و الهی‌تان می دانند و بی‌شک فرزند مرحومتان نیز همچون جنابعالی منشا خیرات و برکات برای بیماران بوده اند؛ که به حواست خداوند متعال ذخیره آخرتشان خواهد بود.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi