شناسه خبر : 103724
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 16:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هم‌زمان با چهل و دومین سالگردشهادتش

مراسم گرامیداشت خبرنگار شهید اهوازی برگزار شد

شهید احمد غدیریان یکی از فعالان انقلابی مسجد جزایری در دوران مبارزات ملت ایران علیه حکومت طاغوتی پهلوی بود...

فاش نیوز - مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شهادت خبرنگار شهید، احمد غدیریان با حضور جمعی از خانواده شهدا، همرزمان شهید و اصحاب رسانه خوزستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما، جمعی از خانواده شهدا، و اصحاب رسانه خوزستان دیروز، هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد شهادت خبرنگار شهید، احمد غدیریان در قطعه یک گلزار شهدای اهواز بر مزار آن شهید والامقام حضور یافتند و یاد و راه او را گرامی داشتند.
در این مراسم دکتر محمد جعفر فلسفی، نماینده روزنامه کیهان در خوزستان به ذکر خاطراتی درباره دوست و همرزمش پرداخت و از مقام شامخ شهید غدیریان تجلیل به عمل آورد.

وی همچنین به حاضران توصیه کرد به محتوای وصیت‌نامه شهید غدیریان توجه ویژه داشته باشند.

شهید احمد غدیریان در یکم آذر ۱۳۴۱ در خانواده ای مذهبی، در  شهر اهواز دیده به جهان گشود. او یکی از فعالان انقلابی مسجد جزایری در دوران مبارزات ملت ایران علیه حکومت طاغوتی پهلوی بود.
شهید احمد غدیریان که در حزب جمهوری اسلامی نیز فعالیت داشت و از مریدان شهید بهشتی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی عضو نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و مسئولیت واحد اطلاعات سپاه را بر عهده گرفت.
او همچنین با شروع جنگ تحمیلی، به منظور پوشش اخبار جبهه ها شروع به فعالیت نمود.

سرانجام این ثبت کننده حماسه های کربلای ایران، در ۲۷ شهریور ۱۳۶۰ هنگام تهیه عکس و خبر در جبهه دهلاویه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی‌ست احمد هنگام شهادت برادر شهید هم بود و برادرش محسن هم که متولد سال ۱۳۴۲ بود، در هفدهم دی‌ماه سال ۱۳۵۹، بر اثر اصابت ترکش به پهلوی نازنینش در منطقه هویزه به شهادت رسیده است.

 

اینستاگرام
مهندس محمدجعفر فلسفی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi