شناسه خبر : 103725
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در دانشگاه علوم پزشکی ایران

وقتی حکم سه معاونت برای یک‌ نفر صادر شده است!

دانشگاه علوم پزشکی ایران یک نفر را در سه جایگاه و سه معاونت گمارده است و علی رغم تماس های مکرر و ارسال گزارش مردمی...

فاش نیوز - با وجود این که بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده، به ویژه فرزندان ایثارگران در پی شغل مناسب خویش و بیکار هستند، خانمی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، در آن واحد سه پست مهم محل کار خویش را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ما با وجود این که بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده، به ویژه فرزندان ایثارگران در پی شغل مناسب و بیکار هستند، خانمی در دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در آن واحد سه پست مهم از مجموع پنج پست مهم محل کار خویش را بر عهده دارد و به خود اختصاص داده است.

بر پایه این گزارش، دانشگاه علوم پزشکی ایران یک نفر را در سه جایگاه و سه معاونت گمارده است و علی رغم تماس های مکرر و ارسال گزارش مردمی امت حزب الله به این دانشگاه، مسئولانش اعلام می کنند تا گزارش مردمی دارای نام و امضا نباشد رسیدگی نخواهد شد.

گفتنی است در شرایط کنونی بسیاری از شکایت های جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا مربوط به عدم اجرای مناسب قانون جامع حمایت از ایثارگران است و بسیاری از این افراد برای اشتغال ساده فرزندان خود مشکل دارند؛ ولی اکنون یک مدیر با حدود ۳۰سال سابقه، به جای خالی کردن جا برای جوانان، سه پست حساس سازمانی و متضمن تعارض منافع را اشغال کرده است که در یکی از آنها خودش مسئول حراست است!

سئوال این است که چطور یک فرد می تواند خودش حراست خودش باشد؟!

جالب توجه اینکه معاون پشتیبانی و معاون دانشجویی و رئیس حراست این دانشکده در آن واحد یک‌ خانم می باشد!

اینستاگرام
سلام .سوال این است چطوریک نفرمیتوانندخودش حراست خودش باشد؟جواب عالم محضرخداست درمحضرخدامعصیت نکنید
قحط الرجل
مقصر کسیهست که ایشان منصوب کرده
در دولت آقای رئیسی خیلی زشت و بد است که امثال این خانم دارای سه پست سازمانی هستند، در حالی که قاطبه فرزندان این مرز و بوم و بخضوص فرزندان ایثارگران فاقد شغل و منبع درآمد هستند.
رئیس دانشگاه و بالطبع رئیس دانشکده در این موضوع مقصر اصلی و متهم ردیف اول هستند که بانی این وضع شده اند.
خوب است یک فراخوان محدودی داده شود تا ایثارگرانی که دارای فرزند بدون شغل و در شرف اردواج دارند برای اعتراض به این موضوع در محل دفتر رئیس دانشگاه یا وزارت علوم تجمع کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.
امیدوارم شاهد اینگونه موارد نباشیم
باسلام
وتاسف بارتر اینکه بعد سالها خدمت می بینیم مسئولین حراست وبازرسی آلوده رانت وفامیل بازی هستند اعوذ بالله من الشیطان رجیم...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi