شناسه خبر : 103818
شنبه 01 مهر 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه مهم شهید آوینی به فیلمسازان دفاع مقدس

توصیه مهم شهید آوینی به فیلمسازان دفاع مقدس

فاش نیوز - سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی در یکی از نوشته‌های خود ضمن تقدیر از تلاش‌ فیلمسازان دفاع مقدس، توصیه مهمی به آنها می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید سید مرتضی آوینی در زمره متفکرینی بود که همواره نسبت به سینمای دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای داشت و مرور نوشته‌های به جا مانده از سید شهیدان اهل قلم گواه روشنی بر این مدعاست. 

بیشتر بخوانید

شهید آوینی در یکی از یادداشت‌های خود با عنوان «خسته نباشید برادران!» که در جلد دوم کتاب «آینه جادو» به چاپ رسیده است، ضمن تجلیل از تلاش‌های فیلمسازان دفاع مقدس، خطاب به آنها می‌نویسد:

"... و اما سخنی هم با برادران عزیزی که از عهده ادای حق برآمده‌اند و برای جنگ فیلم ساخته‌اند، جنگی که ما همه‌ی دستاوردهای گران‌قدر را، استقلال و آزادی و حتی جمهوری اسلامی را مدیون آن هستیم و خواهیم بود.

برادران! ما هم مثل «عمو حسن» دستتان را می‌بوسیم؛ همان عمو حسن که هرجا می‌رسید، دست بسیجی‌ها و سپاهی‌ها را می‌بوسید و همان عمو حسن که در تابوتش به هنگام تشییع، جز مشتی گوشت و استخوان سوخته چیزی نبود.

برادران عزیز! ما می‌دانیم که مطلوب شما هم رضایت خداست، نه شهرت‌طلبی و جلوه‌فروشی و های و هوی و منم منم... اما وظیفه ما شکرگذاری است: دستتان درد نکند، خسته نباشید، اجرتان با امام حسین (ع). 

نهال اسلام، همواره در غربت و مظلومیت پا گرفته است. شما هم از این غربت و مظلومیت استقبال کنید و اجازه ندهید که دل و دیدگانتان را چیزی جز رضایت حق پر کند."

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi