شناسه خبر : 103830
شنبه 01 مهر 1402 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز دوشنبه و به مناسبت هفته دفاع مقدس:

مسابقه چهارجانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان در تهران برگزار می شود

جانبازان تهران، قم، کاشان و اصفهان به دعوت باشگاه ورزشی بقیه الله در دهکده نشاط ولیعصر(عج) تیم های حاضر در این مسابقه چهارجانبه هستند که طبق برنامه اعلام شده در روز دوشنبه سوم مهرماه در دو سانس صبح و عصر در تهران به مصاف هم می روند.

فاش نیوز - همزمان با هفته دفاع مقدس و به پاس گرامی داشت ایثار رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مسابقه چهار جانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان در تهران برگزار می شود

بنا بر این گزارش، جانبازان تهران، قم، کاشان و اصفهان به دعوت باشگاه ورزشی بقیه الله در دهکده نشاط ولیعصر(عج) تیم های حاضر در این مسابقه چهارجانبه هستند که طبق برنامه اعلام شده در روز دوشنبه سوم مهرماه در دو سانس صبح و عصر در تهران به مصاف هم می روند.

پس از رقابت تیم ها با یکدیگر، دو تیم فینالیست با حضور ایثارگران و جانبازان و برخی از مسئولین به مسابقه خواهند پرداخت و در پایان با اهدای کاپ و لوح یادبود به تیم های حاضر، برنامه جشنی نیز برگزار خواهد شد.

از تماشاگران به ویژه جانبازان و ایثارگران دعوت شده است در این برنامه شرکت نمایند.

آدرس دهکده نشاط ولیعصر(خج) : خیابان ولیعصر، انتهای خیابان شهید فلاحی ( زعفرانیه ) فیروزکوه شرقی، کوچه روشن یکم، مجموعه دهکده نشاط.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi