شناسه خبر : 103932
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد

فاش نیوز - با حضور «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «علی‌اکبر سلمانی‌آذر» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی معرفی شد

به گزارش ایثار،  طی مراسمی که ظهر امروز سه شنبه چهارم مهرماه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برگزار شد، پاکدل، حکم انتصاب دکتر «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سلمانی را به وی اهدا کرد.

علی‌اکبر سلمانی‌آذر که متولد 1346 در تبریز است، پیش تر سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بود و قبل از آن هم ریاست اداره پذیرش و کارگزینی شاهد بنیاد استان را بر عهده داشت.

در این مراسم که معاونان بنیاد آذربایجان شرقی و روسای ادارت ستادی و شهرستانی بنیاد، به همراه جمعی از مدیران موسسات تابعه و شماری از ایثارگران معزز حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر دکتر قاضی زاده هاشمی، از خدمات حدود 18 ماهۀ «جابر ابوالفتح زاده» مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi