شناسه خبر : 103936
چهارشنبه 05 مهر 1402 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری رویداد نمایشی «روایت فتح» در باغ موزه دفاع مقدس

فاش نیوز - رویداد فرهنگی و ارزشی پرفورمنس «روایت فتح» توسط گروه تئاتر «هدف»، به مناسبت هفته دفاع مقدس در محوطه ورودی تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا می‌شود.

برگزاری رویداد نمایشی «روایت فتح» در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس، رویداد فرهنگی «روایت فتح» به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گروه تئاتر «هدف» در محوطه ورودی تالارهای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر اجرا می‌شود.

حمیدرضا صفار ایده‌پرداز و کارگردان روایت فتح، درباره این اثر گفت: این پرفورمنس نمایشی از وقایع دوران قبل از شروع جنگ تحمیلی تا پایان جنگ را دربرمی‌گیرد.

صفار با اشاره به اهمیت به تصویر کشیدن حماسه جاودان دفاع مقدس، ادامه داد: کوشیده شد پرفورمنسی ایده‌پردازی شود که در عین سادگی و بهره‌مندی از رشادت‌های آن دوران، بتواند به‌سرعت محتوای خود را به مخاطبان عبوری منتقل کند.

وی درباره نحوه‌ اجرای این پرفورمنس نمایشی، گفت: این نمایش با بهره‌گیری از تلفیق عناصر موسیقی، رنگ‌آمیزی و تئاتر در تابلوهای آرامش، یورش، فتح حماسه آزادسازی خرمشهر، زندگی و پایان جنگ اجرا می‌شود.

صفار افزود: اجرای گروه «سیلور من» با انجام حرکات نمایشی و ارتباط با مخاطبان از دیگر بخش‌های این اجرا است.

وی در پایان گفت: گروه نمایشی هدف از گروه‌های تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری است که با حضور جمعی از بازیگران خلاق، این پرفورمنس را اجرا می‌کنند.

بازیگران این نمایش سعید سوری، پوران رحمانی‌پناه، الهه پورآقابالایی، کیمیا بیات، فاطمه حضوری، روژین عبدالمالکی، امیرعلی اسعدی، ابوالفضل حسینی، فاطمه حمزه‌زاده، احسان مجیدی و محمدرضا محمدتوری، مدیر تولید و مجری طرح آن محمد خوش‌آبی، مسئول روابط عمومی محمد علایی و مشاور کارگردان مجید قربانی هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi