شناسه خبر : 104359
سه شنبه 18 مهر 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تزریق رایگان واکسن آنفولانزا برای جانبازان ۵۰ درصد در استان زنجان

فاش نیوز - برزگر با بیان اینکه دستورالعمل تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان در جامعه هدف برای جانبازان ۷۰ درصد در نظر گرفته شده بود، گفت: تزریق این واکسن برای جانبازان ۵۰ درصد هم رایگان شد.
کد خبر: ۶۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ - 10October 2023
 

تزریق رایگان واکسن آنفولانزا برای جانبازان ۵۰ درصد در استان زنجانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباس برزگر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان برای سه گروه جامعه هدف شامل والدین، همسران شهدا و جانبازان شیمیایی و جانبازان بالای ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: آمار تعداد جانبازان شیمیایی ۴۶۴ نفر، تعداد جانبازان بالای ۵۰ درصد ۲۹۲ نفر و والدین و همسران شهدا ۲ هزار و ۱۱ نفر در استان زنجان ثبت شده است.

وی افزود: دستورالعمل تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان در جامعه هدف برای جانبازان ۷۰ درصد در نظر گرفته شده بود که در زنجان جانبازان بالای ۵۰ درصد لحاظ شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: با شروع فصل سرما روند تزریق واکسن آنفولانزا به صورت رایگان برای جامعه هدف شروع می‌شود که برای تزریق این واکسن به صورت رایگان برای جامعه هدف طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان توسط "بیمه دی" انجام می‌شود.

برزگر ابراز کرد: جانبازان جامعه هدف در شهرستان زنجان می‌توانند با مراجعه به داروخانه دکتر حریری با ارائه کد ملی، واکسن آنفولانزا را به صورت رایگان دریافت کنند.

برزگر تصریح کرد: برای دریافت واکسن آنفولانزا به صورت رایگان برای جامعه هدف شهرستان ابهر داروخانه مرادی و شهرستان خدابنده داروخانه برجسته‌باف در نظر گرفته شده است که جامعه هدف می‌توانند با مراجعه به این مراکز واکسن آنفولانزا را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی گفت: شهرستان‌هایی که تعداد مشمولین کمتری دارد می‌توانند هزینه واکسن آنفولانزا را پرداخت کرده و هزینه آن را از "بیمه دی" دریافت کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: تا آخر مهرماه آمار کلی و تکمیلی درباره روند انجام واکسیناسیون برای جامعه هدف توسط بنیاد شهید استان زنجان ارائه می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi