شناسه خبر : 104619
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سلاح ما مقابل دشمن

فاش نیوز - مقاومت، از مهم‌ترین کلید واژه‌های پیروزی در فرهنگ دفاع مقدس است. کلمه‌ای که بارها و بارها در آن دوران مسئولین و فرماندهان بر آن تاکید داشتند. مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس عامل مهمی در بازدارندگی دشمن شد و همین امر در دوران پس از دفاع مقدس ادامه یافت و در عرصه‌های مختلف سرلوحه کار قرار گرفت تا ملت و سرزمین ایران اسلامی را نسبت به بیگانگان بی‌نیاز کند. مقاومتی که آن دوران همچون نهالی تازه بود اکنون در جبهه‌های مختلف علیه استکبار و استعمار جهانی درخت تنومندی شده و در جای جای جهان قد علم کرده است.
مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین بار اقدام به انتشار صوتی از شهید مهدی باکری کرده است که برای گردان‌های خط‌شکن سیدالشهداء(ع) و امام حسین‌(ع) در کنار رود سابله روز سیزدهم اسفندماه سال 1362 طی عملیات بدر سخنرانی کرده است و بر مقاومت رزمندگان و یاری خداوند تاکید داشته است.
در این صوت می‌شنویم:
«سلاح ما در مقابل دشمن سلاح مقاومت است، ایستادگی در مقابل دشمن است. باید با نهایت توان از این سلاح استفاده کنیم. تمام این صحبت‌هایی که می‌کنم آخر آن برمی‌گردد به اینکه خداوند به ما رحم کند، خداوند که استواری و مقاومت رزمنده‌ها را در مقابل کفار ببیند قطعاً یاری خواهد کرد و نصرتش را به ما خواهد داد. آیاتی که حاج‌آقا در اول خواند، خداوند فرموده «گمان نکنید شما کفار را می‌کُشید، خدا آنها را می‌کُشد، گمان نکنید آن تیرهایی که شما می‌اندازید به دشمن می‌خورد شما می‌زنید، خدا آنها را می‌زند. لذا صحنه را باید جوری مزیّن کنیم با قدم‌های خودمان، قلب‌های خودمان که همه تیرها با هدایت الهی به دشمن بخورد و قبضه‌هایی که بر سینه‌های دشمن زده شده با دست الهی زده شود تا اینکه تیر به خطا نرود، تا اینکه کفار از بین برود لذا مقاومت! مقاومت!»

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi