شناسه خبر : 104657
چهارشنبه 26 مهر 1402 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستگاه‌ها در حل مشکلات جامعه ایثارگری موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

فاش نیوز - پاکدل بر حل مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و دستگاه‌هایی که همکاری نمی‌کنند باید عدم همکاری آن‌ها گزارش داده شود.

کد خبر: ۶۲۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 17October 2023
 

دستگاه‌ها در حل مشکلات جامعه ایثارگری موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که به ریاست «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور معاونین و مدیران کل استانی در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد، بر حل مشکلات جامعه ایثارگری تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و دستگاه‌هایی که همکاری نمی‌کنند باید عدم همکاری آن‌ها گزارش داده شود.

معاون مددکاری و توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در ادامه در خصوص مسایل مطرح شده از سوی استان‌ها عنوان کرد: با توجه به سیاست کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر مددکار بودن، آموزش‌های اولیه مددکاری برای تمام مدیران بنیاد سبب می‌شود تا بخشی از ضعف‌های موجود در این حوزه برطرف شود. همچنین طبق دستورات قبلی مقرر شد نیم درصد از کل بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران در موارد خاص و برای رفع مشکلات این چنینی در اختیار مدیران کل استانی قرار بگیرد.

اینستاگرام
با سلام خود بنیاد به دنبال ر اه حل مشکلات جامعه ایثارگری باشد هماهنگی سایر سازمان ها پیشکش
هنوز با گذشت سال های متمادی بنیاد نتوانسته و یا نخواسته مشکل ویلچر جانبازان هفتاد در د را حل کند ویلچر میرا کجا و ویلچر ساخت داخل با وزن سنگین که باید دو نفری آن را یدک بکشد کجا؟؟؟؟؟؟مثل کلام ان نماینده محترم که می گفت چه فرقی بین پژو 207 و ماشین لند کروز کجا ؟؟؟؟؟؟ بیاید در سال ها اخرین عمر جانبازان حد اقل های این جامعه را حل کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi