شناسه خبر : 104744
شنبه 29 مهر 1402 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر دفتر تحکیم وحدت از مواضع سید حسن خمینی درباره فلسطین

فاش نیوز - دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به سید حسن خمینی اعلام کرد: مواضع قاطع و حق جانب‌دارانه شما پیرامون مسئله فلسطین در روزهای اخیر قابل تحسین و تقدیر است.

تقدیر دفتر تحکیم وحدت از مواضع سید حسن خمینی درباره فلسطین

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی اعلام کرد: مواضع اصیل و تکلیف‌مدارانه شما پیرامون مسئله فلسطین که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید

در این نامه آمده است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ»
کسی که شکرگذار مخلوق نباشد، شکرگذار خالق نیز نیست.

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی

مواضع قاطع و حق جانب‌دارانه شما پیرامون مسئله فلسطین در روزهای اخیر قابل تحسین و تقدیر است.

در روزگاری که جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به سکوت خود در قبال این جنایات و فجایع آشکار رژیم صهیونسیتی ادامه‌ داده، و عده‌ای هم در داخل دنباله‌رو آنان شده و چشم و گوش بر حقیقت بسته و وجدان انسانی را دفن کرده‌اند، مواضع اصیل و دقیق شما که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، شایان توجه و تقدیر است.

در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلمانی که توان و امکان هرگونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جانی و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهی و خونخواهی مظلومان بشتابد؛ نظرات شما پیرامون حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراموش نخواهد شد.

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن قدردانی از مواضع شما از همه روحانیون و علمای جهان اسلام می خواهد که بر اساس تعلیمات اسلام که سابقه دیرینه ای در حمایت از مظلومان دارد، نقش آفرینی کرده و مردم فلسطین را یاری کنند.

نوار غزه , دفتر تحکیم وحدت , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , سید حسن خمینی , نوار غزه , دفتر تحکیم وحدت , دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران , سید حسن خمینی ,

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi