شناسه خبر : 104872
چهارشنبه 03 آبان 1402 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام «احمدی» از سبزوار آسمانی شد

فاش نیوز - «حاجیه خانم منیر شیعهء» مادر صبور شهیدان والامقام «بهروز و حمید احمدی» از شهرستان سبزوار دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «احمدی» از سبزوار آسمانی شد
به گزارش ایثار، حاجیه خانم منیر شیعهء مادر صبور و مکرمه شهیدان والامقام «بهروز و حمید احمدی»،‌ پس از سال ها صبر و بردباری در سن ۸۸ سالگی به علت کهولت سن و تحمل چند سال بیماری ندای حق را لبیک گفت و فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان والامقام حمید و بهروز احمدی به ترتیب یکم فروردین ۱۳۳۷ و سیزدهم اسفندماه ۱۳۴۲ در شهر شامکان از توابع شهرستان ششتمد  چشم به جهان گشودند و  سوم آبانماه ۱۳۶۰ و بیست و پنچم اسفندماه ۱۳۶۴ عملیات والفجر ۸ در مناطق جبهه جنوب دهلاویه و فاو، روستایی که در شمال غربی سوسنگرد که در روزهای اول جنگ مورد تهاجم رژیم بعث قرار گرفت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 
پیکر پاک این بانوی ماجده و مؤمنه فردا چهارشنبه سوم آبان ماه  با بدرقه مردم قدرشناس شهرهای سبزوار و شامکان به سمت گلزار شهدای شهرستان تشییع و در قطعه صالحین خاکسپاری می شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi