شناسه خبر : 104972
شنبه 06 آبان 1402 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حماس: تلاش‌ صهیونیست‌ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتیم

فاش نیوز - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای درباره تشدید تجاوزات و اقدامات تروریستی  صهیونیست ها و  تلاشهای ارتش شکست خورده این رژیم برای تهاجم زمینی به غزه صادر کرد.

حماس: تلاش‌ صهیونیست‌ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عزت الرشق از رهبران حماس در این بیانیه تاکید کرد گردان‌های عزالدین القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین، با قدرت کامل برای مقابله با تجاوزات و خنثی کردن هرگونه تهاجم رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

در این بیانیه آمده است  بنیامین نتانیاهو و ارتش شکست‌خورده‌اش نمی‌توانند هیچ گونه دستاورد نظامی محقق کنند و در نتیجه تشدید تروریسم، کشتار و نسل کشی  ارتش این رژیم علیه غیرنظامیان و  منازل مسکونی، تنها دلیلی بر ورشکستگی و نه قدرت این رژیم است.

عزت الرشق افزود: تشدید کشتارهای هولناک و جنگ نسل کشی دشمن صهیونیست، در میان تاریکی مطلق شب، علیه مردم بی دفاع نوار غزه، با انواع بمباران ها و گلوله بارانهای وحشیانه از زمین، دریا و هوا، بیانگر شکست مفتضحانه این رژیم  در دستیابی به اهداف تهاجمی خود و تضعیف مقاومت  و نیروهای قهرمان القسام است  که با تمام قدرت و اراده و شجاعت بی نظیر  تلاش ها برای یورش به غزه را ناکام گذاشتند.

در این بیانیه آمده است تشدید عمدی  تجاوزات ماشین جنگی متجاوزان  پس از قطع ارتباطات و اینترنت و قبل از آن، برق، آب، غذا، دارو و سوخت، در سایه حمایت های واشنگتن و برخی از پایتخت های غربی، یک جنایت جنگی تمام عیار و مایه ننگ بر پیشانی همه حامیان آنان خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi