شناسه خبر : 105002
یکشنبه 07 آبان 1402 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت و نشر خاطرات جانبازان و ایثارگران مصداق جهاد تبیین است

امام جمعه سیراف

فاش نیوز - امام جمعه سیراف گفت: جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند و امروز ثبت و نشر خاطرات جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام بحرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان بوشهر، اظهار داشت: زمانی که تاریخ انقلاب را بررسی می‌کنیم، متوجه خواهیم شد برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده و چه انسان‌هایی برای حفظ این نظام ایثارگری کرده‌اند.

امام جمعه بخش سیراف گفت: انقلاب اسلامی با ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های بزرگوار آنان به بار نشسته است و لذا مردم و مسئولین، مدیون شهدا و ایثارگران هستند و تکریم این بزرگان قدمی کوچک در جواب این‌همه فداکاری و ایثارگری خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، پس باید به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا رسیدگی شود و مورد محبت و لطف قرار گیرند.

حجت الاسلام عاشوری خواستار توجه بیشتر به گلزار شهدای بخش سیراف و رفع مشکلات آن شد و یادآور شد: جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند و امروز ثبت و نشر خاطرات جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi