شناسه خبر : 105131
چهارشنبه 10 آبان 1402 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیره شهدا نقشه راه جامعه است

فاش نیوز - حجت‌الاسلام «جوشقانیان» گفت: سیره شهدا معیار زندگی را نشان می‌دهند به طوری که نقشه راه همه ما در جامعه است و برای اینکه راه را گم نکنیم باید این مسیر را ادمه دهیم.

کد خبر: ۶۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 01November 2023
 

شهداء، نقشه راه جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لامرد، در اولین شب از مراسم یادبود شهدای گلزار کهوردان شهرستان لامرد که شب گذشته در کهوردان لامرد برگزار شد حجت‌الاسلام «حسین جوشقانیان» مسئول موسسه سیره شهدا اظهار داشت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و معرفت و شناخت خوبی به خداوند سبحان داشتند و شهدا نقشه راه ما هستند و برای اینکه گم نشویم باید در این مسیر بمانیم.

وی با بیان این مطلب که باید به نعمت‌های الهی نگاهی عبودیتی است داشته باشیم خاطرنشان کرد: تفاوت شهدا با ما این است که شهدا به نعمت‌های الهی شکرگذار بودند و همه ما را توصیه به انقلاب و امام کردند.

سخنران مراسم با این ستاره ها در لامرد خاطرنشان کرد: پوشش و رفتار زنان و دختران ما باید زهرایی و رفتار مردان ما باید علوی باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi