شناسه خبر : 105141
یکشنبه 14 آبان 1402 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شناخت دوست و دشمن و جلاد و شهید

در تاریخ معاصر و دوره انقلاب اسلامی نیز بارها تلاش کردند سپاه و بسیج و جانباز و خانواده شهید و جناح انقلابی و ولایتمدار را عقب‌مانده و متحجر معرفی کنند. اما در طرف مقابل، افراد بی دین و بی‌هویت و بی‌فرهنگ را متمدن و روشنفکر...

فاش نیوز - سلام؛ مقام معظم رهبری بسیار تاکید نمودند که جای شهید و جلاد عوض نشود. این فرمان تاریخی و بسیار مهم بایست سرمشق و سر لوحه تمام امور کشوری و لشکری قرار گیرد؛ زیرا این سیاست استکباری در متن و حاشیه نقشه های دشمنان اسلام و مسلمین از صدها سال قبل تاکنون در دستور کار بوده است.
بطور مکرر شاهد بوده ایم افرادی که ستون پنجم دشمن شدند و تلاش کردند جای شهید و جلاد را عوض کنند. لذا نتایج تمام تلاش های دشمن در پر رنگ کردن شکست جهانی به عنوان پیروزی و بر عکس، پیروزی جهانی را شکست جلوه بدهند.
برای بزرگترین شکست جهانی مقابل تیم های آمریکا و انگلیس که در میادین فوتبال و پربیننده‌ترین ورزش جهان به تصویر کشیده شد، پاداش های نجومی پرداخت کردند و مجوز واردات خودروی لاکچری در حالی صادر شد که واردات خودرو بطور کامل ممنوع است. در موضوعات سیاسی نیز شکست برجام و امتیازات واگذار شده به دشمنان نیز پیروزی معرفی شد؛ در حالی که شکستی بزرگ برای غربگرایان می باشد.
از سوی دیگر نمونه آشکار تبدیل شهید به جلاد نیز در شهادت سردار سلیمانی ملاحظه شد که دشمنان داخلی و خارجی بسیار تلاش کردند ناجی و حامی ملت های منطقه را تروریست معرفی کنند و نظامیان آمریکا و داعش را ناجی و حامی جا بزنند. اما بحول و قوه الهی موفق نشدند؛ زیرا نشانه عدم موفقیت دشمنان اسلام و مسلمین در موج عظیم میلیون ها تظاهر کننده ملت های جهان بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ ثبت شده است.
یقین داریم در بازخوانی تاریخ اسلام به طور مکرر به چنین مواضعی برخورد می کنیم که جنایتکاران تاریخ برای سرپوش گذاشتن بر جنایات و خونریزی های تکراری، جای حق و باطل را عوض کردند. اما هرگز نتوانستند بر اراده‌ی الهی برای تفوق حق سرپوش بگذارند و در نهایت رسوا شدند.
در تاریخ معاصر و دوره انقلاب اسلامی نیز بارها تلاش کردند سپاه و بسیج و جانباز و خانواده شهید و جناح انقلابی و ولایتمدار را عقب‌مانده و متحجر معرفی کنند. اما در طرف مقابل، افراد بی دین و بی‌هویت و بی‌فرهنگ را متمدن و روشنفکر جلوه بدهند؛ لیکن آنقدر وضعیت این گروه متعفن است که نیاز به روشنگری ندارد. لذا آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi