شناسه خبر : 105207
شنبه 13 آبان 1402 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهدی رسولی برای شهید صدرزاده یادبود می‌گیرد

فاش نیوز - مراسم هفتگی هیأت ثارالله زنجان فردا به یاد شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود و در این مراسم مهدی رسولی مداحی می‌کند.

مهدی رسولی برای شهید صدرزاده یادبود می‌گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم هفتگی هیأت ثارالله زنجان فردا پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه به یاد شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده  از ساعت ۲۱ در حسینیه شهدای زنجان برگزار می‌شود.

در این مراسم خدایار بهرامی استاد این شهید سخنرانی و جانباز مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری که از دوستان شهید بوده است هم روایتگری خواهد کرد. در نهایت مهدی رسولی در این مراسم مرثیه‌خوانی خواهد داشت.

همچنین از ساعت ۱۹ نیز در حسینیه شهدا مستند عابدان کهنز که در باره شهید صدرزاده تولید شده است، برای هیأتی‌ها پخش می‌شود.

حسینیه شهدا در گلزار شهدای پائین زنجان واقع است.

سیدمصطفی صدرزاده که بود؟

سیدابراهیم نام جهادی بود که شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صدرزاده» با آن فعالیت می‌کرد. از فعالان مسجد و پایگاه بسیج بود و به عنوان مربی حلقه‌های صالحین و مدرس در اردوهای عقیدتی و فرهنگی فعالیت داشت. مصطفی صدرزاده در ۱۹ شهریور سال ۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان به دنیا آمد و در ۱۱ سالگی به همراه خانواده به استان مازندران و پس از دو سال به شهرستان شهریار استان تهران نقل مکان و در آنجا ساکن شدند.

سال ۸۷ وارد حوزه شد و حدود ۴ سال درحوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) تهران و سپس رشته ادیان و عرفان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تحصیل می‌کرد. مادر شهید صدرزاده در دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند از نذر حضرت عباس(ع) روایت کرد و گفت: مصطفی تقریبا ۳ سالش بود که در روز تاسوعا در روضه نشسته بودم که مصطفی جلو در با موتور تصادف کرد و گفتند که از دنیا رفته است. من همینطور که جلوی کتیبه‌های حضرت عباس(ع) نشسته بودم، گفتم یا حضرت ابوالفضل فرزندم را نذرتان کردم، نگهش دارید تا سرباز شما باشد.

 

مداحی مهدی رسولی برای جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

مصطفی در آن حادثه که قبل از اذان ظهر روز تاسوعا پیش آمده بود، زنده ماند و سال‌ها بعد در روز تاسوعای سال ۹۴ دقایقی قبل از اذان ظهر به شهادت رسید. رهبر معظم انقلاب پس از شنیدن این روایت فرمودند: این موارد باید در تاریخ ثبت شود و عظمت زیادی دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi