شناسه خبر : 105293
سه شنبه 16 آبان 1402 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین نشست شورای مشورتی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد

فاش نیوز - اولین نشست شورای مشورتی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زابل برگزار شد.

کد خبر: ۶۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳ - 06November 2023
 

اولین نشست شورای مشورتی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اولین نشست مسئولان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی با حضور فرماندار، روسای ادارات، شهردار، اعضای شورای شهر، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسئولان کلیه ادارات و جمعی از معتمدین جامعه شاهد و ایثارگر شهرستان زابل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در نمازخانه بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان برگزار شد.

عارفی والا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زابل، هدف از این نشست را ارج نهادن به مقام شامخ شهید و شهادت و تقدیر و تشکر از خادمین شهدا بیان کرد.

علیرضا ملاشاهی، فرماندار شهرستان زابل نیز تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را یک وظیفه همگانی بیان کرد و افزود: شناسایی و احصاء مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک امری ضروری است و خواستار استمرار این دیدار‌ها از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف شد.

در ادامه این نشست تعدادی از جانبازان به نمایندگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکلات و خواسته‌های خود را بیان کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi