شناسه خبر : 105481
دوشنبه 22 آبان 1402 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش یک‌روزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد کرمانشاه برگزار شد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش یکروزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد کرمانشاه، گفت: پایش سلامت و رسیدگی به امور درمانی ایثارگران از اولویت‌های بنیاد است.

کد خبر: ۶۳۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ - 12November 2023
 

همایش یک‌روزه پزشکان پایش سلامت ایثارگران در بنیاد کرمانشاه برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خسرو شهیدی در همایش آموزشی پزشکان پایش سلامت ایثارگران که در استان‌های کردستان و کرمانشاه به میزبانی استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر بنیاد برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای والامقام کرمانشاه اظهار داشت: پایش سلامت و رسیدگی به امور درمانی جامعه ایثارگری از اولویت‌های کاری بنیاد است.

وی افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی با تلاش و کوشش مجدانه خود همیشه همراه و همکار بنیاد شهید بوده و خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را از اولویت‌های خود قرار داده اند.

شهیدی خاطرنشان‌کرد: پیشگیری در اصول مراقبت جانبازان و خانواده‌های شهدا و به روز رسانی اطلاعات درمانی این عزیزان از جمله برنامه‌های مطلوب در پیشبرد اهداف بنیاد است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با اشاره به خدمت صادقانه خادمان شهدا به جامعه ایثارگری افزود: ما در بنیاد توفیق پیدا کردیم که با دل و جان در خدمت ایثارگران باشیم و این افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

شهیدی عنوان کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، ولی نعمت همه آحاد مردم هستند و لذا خدمت رسانی به این عزیزان وظیفه ذاتی ماست، امیدوارم که بتوانیم سهم کوچکی را در این مسیر به خود اختصاص داده و دین خود را هرچند ناچیز به این عزیزان ادا کنیم.

این همایش یک روزه با حضور پزشکان پایش سلامت استان‌های کرمانشاه و کردستان و با هدف آشنایی آنان با مشکلات سندرم‌های سالمندی، اختلالات شناختی و روانپزشکی، زخم فشاری و اصول درمان و نیز آشنایی با اصول خود مراقبتی در سالمندان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi