شناسه خبر : 105660
شنبه 27 آبان 1402 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زاکانی:

روزی بدهی ۵۰ هزار میلیارد تومانی شهر را بهانه کار نکردن می‌دانستند!

فاش نیوز - شهردار تهران با اشاره به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری در سال گذشته، افزود: روزی بدهی ۵۰ همتی شهر را بهانه کار نکردن می‌دانستند! امروز اما در بالاترین سطح، هم بدهی‌ها تسویه می‌شود، هم اعتبارات و منابع جدید خلق شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر، همایش فصلی مدیران شهرداری تهران روز پنجشنبه 25 آبان‌ماه در محل سالن‌ همایش‌های برج میلاد برگزار شد. علیرضا زاکانی در این نشست اظهار داشت: معضلات شهری، به اهرمی برای تحول شهر بدل شده است، مثلا کمبود منابع و اعتبارات مدیران زمین‌گیر شده بودند. امروز اما از این مشکل عبور کرده‌ایم. روزی شهر در سردرگمی قرار داشت، معلوم نبود کدام پروژه باید پیگیری شود. امروز اما چارچوب نظری برای تحول شهر معلوم است. برنامه‌هایی که گام به گام ما را به آن می‌رساند نیز معلوم است.
وی با یادآوری محورهای چهارگانه تحول در مدیریت شهری، اضافه کرد: تحول درون‌زا، تحول کالبدی، تحول نرم و تحول در زیرساخت‌های هوشمند شهر جز با الطاف الهی و همت مدیران شهرداری تهران محقق نخواهد شد. برای هر بخش اهداف و برنامه‌هایی طراحی شده است. برنامه‌ای ۵ بخشی مثلا در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک طراحی شده است. از کاهش تقاضای سفر گرفته تا افزایش مطلوبیت استفاده از ظرفیت‌های ناوگان عمومی در کشور.
شهردار تهران افزود: گام سوم برقی‌سازی برای کاهش آلودگی هوا است. گام چهارم تحول در حوزه حمل‌ونقل، صورت‌بندی جدید برای استفاده از خدمات ناوگان است. برنامه پنجم نیز مدیریت ترکیبی ترافیک برای رفاه شهروندان است.
زاکانی به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی بودجه در سال گذشته اشاره و اظهار داشت: برنامه، امسال عبور از رکورد تحقق منابع است. روزی بدهی ۵۰ همتی شهر را بهانه کار نکردن می‌دانستند! امروز اما در بالاترین سطح هم بدهی‌ها تسویه می‌شود، هم اعتبارات و منابع جدید خلق شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi