شناسه خبر : 105833
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از کوچکترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادت

فاش نیوز - رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم از «زهرا دریکوند» کم‌سن و سال‌ترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

کد خبر: ۶۳۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ - 22November 2023
 

تجلیل آیت الله «محمود محمدی عراقی» از کوچکترین نویسنده لرستانی حوزه ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت الله «محمود محمدی عراقی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در راستای تشویق نسل سلیمانی و آشنایی بیشتر کودکان این نسل با مکتب پربار شهید حاج قاسم سلیمانی، از «زهرا دریکوند» کوچکترین نویسنده لرستانی  حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.

در این دیدار آیت الله محمدی عراقی ضمن تجلیل و تشویق این نویسنده، از خدای متعال برای  وی و تمامی کودکان سرزمین ایران اسلامی عاقبت بخیری و توفیقات روز افزون مسئلت  کرد.

 در ادامه «زهرا دریکوند»، دلنوشته خود به یاد کودکان مظلوم فلسطین را که به دو زبان عبری و عربی ترجمه شده بود قرائت  کرد که مورد استقبال آیت الله محمدی عراقی قرار گرفت، همچنین کتاب خود با عنوان «حاج قاسم و بچه‌ها» را تقدیم رئیس دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان قم کرد.

سردار دلها نمونه عینی و یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار اسلام و جهان است که در سایه مکتب امامین انقلاب و ذیل مکتب اسلام ناب محمدی (ص) تربیت یافت و رشد کرد. بدون شک اتصال کودکان با مکتب شهید سلیمانی سر منشا هدایت و عامل تشویق کودکان و نوجوانان به سمت فضایل اخلاقی و ارزش‌ها خواهد شد و تربیت نسل سلیمانی، وظیفه همه‌ی کسانی است که دست‌اندرکار تربیت نسل آینده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi