شناسه خبر : 105841
چهارشنبه 01 آذر 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت ۲۹۰۰ میلیاردتومان تسهیلات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

فاش نیوز - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد با اشاره به عملکرد این صندوق تا پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ گفت: مبلغ 29508 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی قرض‌الحسنه با نرخ 4 درصد و با دوره باز پرداخت حداکثر 60 ماهه (5 ساله) به جامعه هدف یعنی خانواده شهدا و ایثارگران تحت پوشش این صندوق‌ پرداخت شده است. 
 
بیش از 29000 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت شده است
به گزارش ایثار، دکتر اسلام کریمی با اشاره به میزان رضایتمندی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی به عمل آمده میزان رضایتمندی جامعه هدف این صندوق در سال ۱۴۰۲ به میزان ۹۷/۴ درصد است. 
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد ادامه داد: میزان درآمدهای تحقق یافته تا پایان آبان‌ماه سال جاری مبلغ ۲.۱۵۳ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۳۹۴ درصدی  داشته است و این مبلغ در چرخه وام ایثارگران قرار خواهد گرفت.
دکتر اسلام کریمی با اشاره به تشکر و قدردانی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات ارزنده و ارزشمند صندوق قرض‌الحسنه شاهد، گفت: این خدمات در راستای خط و مشی‌ها و سیاست‌های کلان ابلاغی نهاد مقدس بنیاد در ارائه خدمات با کیفیت و بی‌منت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی با بیشترین انتفاع و پرداخت در کمترین زمان ممکن به اعضای جامعه هدف یعنی خانواده‌های معظم و معزز شاهد و ایثارگران صورت گرفت.
اینستاگرام
سلام توجه کنید به آماری که مشخص نیست از کجا تهیه شده! قطعا بصورت تصادفی اگر از جامعه هدف بپرسید بجز نارضایتی چیزی نمی بینید...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi