شناسه خبر : 105887
شنبه 04 آذر 1402 , 07:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصلاحیه های جدید در خصوص واردات خودروی جانبازان انجام خواهد شد

اصلاحیه های جدید در خصوص واردات خودروی جانبازان انجام خواهد شد

فاش نیوز - یکی از شروطی که برای جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی وضع شده این است که آنها پس از دریافت این خودروها، تا ۵ سال امکان فروش ندارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسینم، یکی از شروطی که برای جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی وضع شده این است که آنها پس از دریافت این خودروها، تا 5 سال امکان فروش آن را ندارند. موضوعی که موجب نارضایتی در میان این عزیزان شده بود. 

امیرآبادی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح این مورد می گوید: طی مکاتبه با وزیر صعنت قرار است دو مورد از شروط واردات خودرو ایثارگران اصلاح شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق آیین نامه دولت، جانبازان باید از طریق برخی شرکت ها خودروی خود را وارد کنند و تا 5 سال هم امکان فروشش را ندارند. به همین دلیل خواستیم با اصلاح این موارد اولا واردات خودرو بر عهده خود جانبازان باشد که از هر طریقی مایلند خودرو خود را وارد کنند و دوم اینکه محدودیت ممنوعیت فروش خودرو تا 5 سال برداشته شود و ایثارگر هر وقت تمایل داشت خودروی خود را حتی پس از دریافت آن، بفروشد. 

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این اصلاحیه ها در دست بررسی است و بلافاصله به کمیسیون اقتصادی دولت خواهد رفت که پیگیریم بعد از آن آیین نامه جدید با این اصلاحات انجام و ابلاغ شود.

اینستاگرام
سلام چرا انقد دس دس میکنید جونتون بالابیاد چقدکارداره بخدا 3ساله ماشین ندارم 70درصدم مشگل دارم زودتر
چرا باید قانون اجرایی را ملغی کنند؟مگر نیاز خودرو وارد کننده خارجی جانبازان ۷۰٪ نیست که برای سود هنگفتی را خرید و فروش کنند!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi