شناسه خبر : 105904
شنبه 04 آذر 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

والدین شهدا اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند

فاش نیوز - «بهرام‌نیا» با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان (عبدالمهدی و محمدکریم) پیرحیاتی را تسلیت گفت.

کد خبر: ۶۳۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ - 25November 2023
 

والدین شهدا اسطوره‌های صبر و مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با صدور پیامی درگذشت درگذشت «جاسم پیرحیاتی» پدر شهیدان (عبدالمهدی و محمدکریم پیرحیاتی) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

اسطوره‌های صبر و مقاومت یکی پس از دیگری از میان ما پر می‌کشند و ما را در غم و اندوه فراقشان می‌گذارند. آن هنگام که صبر از ساحت ایمان خانواده‌های معظم شهدا حرمت می‌جوید، سخن از وصف بزرگی شکیبایان قاصر می‌ماند.

خبر درگذشت حاج «جاسم پیرحیاتی» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «عبدالمهدی و محمدکریم پیرحیاتی» باعث تاثر و تألم خاطر شد. مؤذن مومن و باتقوایی که حتی در روز تشییع و تدفین فرزندان شهیدش بانگ اذان ملکوتی را بر طبق روال همیشگی از مسجد محل سر دادند.

پدر شهیدان والامقامی که با الهام از مکتب سرخ تشییع و در راه اسلام و انقلاب، خم به ابرو نیاوردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده‌های معزز ایثارگران به‌ویژه خانواده‌ محترم مرحوم پیرحیاتی و به عموم مردم شهرستان ایوان‌غرب تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه‌ی الهی مسئلت می‌نمایم.

امید که به فضل خدا در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه‌ الهی قرار گیرند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi