شناسه خبر : 106071
سه شنبه 07 آذر 1402 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

فاش نیوز - گردهمایی و دورهمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار وحدت دانشگاه برگزارشد.

کد خبر: ۶۳۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 28November 2023
 

گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدرضا حسنی سعدی» مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: سردار شهید «قاسم سلیمانی» زمانی دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه شهید باهنر بود و وی به شدت اهل مطالعه و تحقیق بود.

مدیر گلزار شهدای بین المللی کرمان افزود: علاقه‌مندی به یادگیری در سردار سلیمانی بی نظیر بود، چنانچه در هر زمان وقت پیدا می‌کردند به این امر می‌پرداختند و در همه کار‌ها بر برنامه ریزی تاکید داشتند.

این آزاده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار سلیمانی، در ادامه خاطراتی را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و افزود: شما دانشجویان شاهد و ایثارگر همیشه در جمع برترین‌ها بوده‌اید و همه شما باید با قدرت درس بخوانید و گام‌های استواری را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی بردارید.

او تاکید کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون و از خود گذشتگی این جوانان شهید و ایثارگر است و آنچه مهم است حفظ راه این بزرگواران است.

در ادامه دکتر «حسین اکبری‌فرد» رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان از بنیانگذار دانشگاه زنده یاد مهندس علیرضا افضلی‌پور و همسرش بانو فاخره صبا یاد کرد و افزود: این بزرگواران با نیت خیرانه توانستند در راستای گسترش علم و پژوهش در کشور گام‌های بزرگی بردارند.

وی افزود: یکی از والاترین نعمت‌های الهی در جامعه اسلامی، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که در زمان خودشان فرمان امام راحل را لبیک گفتند و از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم ما هرچه داریم از برکت شهدا و جانبازان و رزمندگان است.

اکبری‌فرد گفت: شهدا در جایگاه والایی قرار دارند و دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند که باید به آن افتخار کنند و ادامه دهنده مسیر آن‌ها باشند.

وی گفت: در دانشگاه شهید باهنر ۱۴۵۰ نفر دانشجویان با سهمیه ایثارگری ۵ درصد و ۳۲۰ نفر با سهمیه بالای ۲۵ درصد در تمامی مقاطع مشغول تحصیل هستند. اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی از مجموعه‌های فعال و پویا در سطح استان است و دانشگاه در جهت رفاه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر تمام توان خود را به کار می‌برد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi