شناسه خبر : 106394
شنبه 18 آذر 1402 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با خانواده شهید تازه تفحص شده مدافع حرم

فاش نیوز - معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقاعبداللهی، با خانواده این شهید تازه تفحص شده مدافع حرم دیدار کرد.
 
صبوری و ایثار خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم اجری عظیم دارد
به گزارش ایثار، دکتر محمد مخبر در این دیدار پایمردی‌های شهدای مدافع حرم که با تاسی از آموزه‌های سرور و سالار شهیدان برای صیانت از عزت و اقتدار ایران اسلامی از حریم مطهرِ پیام‌آور کربلا، حضرت زینب(س)، جان خویش را فدا کردند، ستود و تصریح کرد: یاد و نام ایشان برای همیشه در صحیفه پرافتخار مقاومت ملت بزرگ ایران ثبت باقی خواهد ماند.
وی تاکید کرد: تاریخ آینده این سرزمین در مقابل شجاعت و مجاهدت این مبارزان که در غربت شهید شدند، سر تعظیم فرود می آورد و صبوری و ایثار خانواده های معزز آنها نیز قابل تحسین است و در پیش خداوند متعال اجری عظیم دارد.
معاون اول رئیس‌جمهور با ذکر شنیده هایی از شجاعت و دلیری شهید آقاعبداللهی در جبهه های مبارزه علیه داعش و مزدوران تکفیری، بازگشت و شناسایی پیکر مطهر وی را بعد از هشت سال به آغوش وطن غرورانگیز خواند و شهادت ایشان را یک بار دیگر به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.
گفتنی است شهید علی آقاعبداللهی متولد ۱۳۶۹ دارای یک فرزند پسر، از پاسداران سپاه حفاظت انصارالمهدی بود که هشت سال پیش داوطلبانه راهی سوریه شد و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.پیکر این شهید عزیز سال‌ها مفقود بود و سرانجام چندی پیش به وطن بازگشت و روز گذشته در تهران تشییع شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi