شناسه خبر : 106465
یکشنبه 19 آذر 1402 , 08:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم نوجوانانه «در سوگ ریحانه» این هفته با حضور یک خانواده شهید برگزار می‌شود

فاش نیوز - ویژه برنامه «در سوگ ریحان» با حضور نوجوانان فرهنگسراها در ایام فاطمیه برگزار می‌شود. مراسم این هفته با حضور خانواده شهید محمد یوسفی فرزند حسن در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

مراسم نوجوانانه «در سوگ ریحانه» این هفته با حضور یک خانواده شهید برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «در سوگ ریحان» با حضور نوجوانان فرهنگسراها در ایام فاطمیه برگزار می‌شود. مراسم این هفته با حضور خانواده شهید محمد یوسفی سه‌شنبه ۲۱ آذرماه، در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود. 

شهید محمد یوسفی فرزند حسن که تیرماه سال ۱۳۳۵ به دنیا آمد، استوار دوم ارتش بود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان یک ارتشی راهی جبهه‌ شد. سرانجام ۱۸ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در حالی که سمت راننده پادگان را بر عهده داشت، در پی بمباران هوایی رژیم بعث به شهادت رسید. از وی یک فرزند پسر و ۲ فرزند دختر بر جای مانده است. 


شهید محمد یوسفی

مراسم «در سوگ ریحان» روز سه‌شنبه با حضور خانواده این شهید و با اجرای تئاتر و سرود درباره فاطمیه و برگزاری سوگواری حضرت زهرا سلام‌الله علیها توسط نوجوانان برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۸ آغاز و تا ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای بهمن واقع در بزرگراه شهید تندگویان، خیابان راه آهن، میدان بهمن برگزار می‌شود. 

این مراسم براساس نگاه نوجوانان به مجالس عزاداری و طراحی آن‌ها برگزار می‌شود. ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» با هم‌اندیشی اعضای باشگاه نوجوانان فرهنگسراها در قالب‌های مختلفی همچون برگزاری مجالس روضه‌خوانی، خوانش کتاب‌های مرتبط با زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، شب شعر و ... برگزار می‌شود. عموم نوجوانان و علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi