شناسه خبر : 106633
چهارشنبه 22 آذر 1402 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید نخبگان شاهد و ایثارگر از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش

فاش نیوز - مدیرکل دفتر دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر با همراهی جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر و دانش‌آموزان متوسطه در قالب (اردوی راهیان پیشرفت)، با حضور در ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش، در جریان آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این نیرو قرار گرفتند.
 
بازدید نخبگان شاهد و ایثارگر از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش

به گزارش «ایثار»، عادل مهری، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و سرآمدان شاهد و ایثارگر به همراه نخبگان شاهد و ایثارگر و دانش‌آموزان متوسطه در قالب (اردوی راهیان پیشرفت) ضمن حضور در نمایشگاه، از مهمترین دستاوردهای علمی و فنی نداجا در حوزه‌های مختلف تسلیحات دریایی، سامانه‌های موشکی ضد کشتی از زیر سطح به سطح، سامانه‌های پیشرفته اطلاعاتی، مخابراتی و جنگ‌های الکترونیکی و بومی‌سازی انواع قطعات پیچیده و گلوگاهی که به نمایش درآمده است، بازدید کردند.
از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه که با تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان بومی برگزار شده، ارائه تعداد قابل‌توجهی از تجهیزات زیر سامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیرسطحی پروازی با قابلیت انجام مأموریت‌های کشف دریایی و ساحلی و همچنین داده‌پردازی محیطی است.
در این بازدید که با حضور امیر دریادار بلوچ، معاون هماهنگ کننده و امیر سرتیپ مقصودی، رئیس جهاد خودکفایی نداجا صورت گرفت بر تعامل و همکاری دوجانبه بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نداجا و نخبگان شاهد و ایثارگر تاکید شده و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های گمنام نخبگان ارتش برای خودکفایی در ساخت انواع ناوشکن تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است، نیروی دریایی راهبردی ارتشی جمهوری اسلامی آمادگی خود را برای همکاری با نخبگان و دانشجویان ایثارگر جهت انجام پروژه‌های علمی و نظامی اعلام کرد که به تبع آن دانشجویان از امتیازات جهت کسری خدمت و یا جذب در ارتش جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.
همچنین در پایان این بازدید، ناخدا مظلومی فرمانده ناوبندر مکران، خاطراتی از ناوگروه ۳۶۰ در ۸ ماه دریانودردی دور کره زمین را برای نخبگان شاهد و ایثارگر بیان کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi