شناسه خبر : 106690
پنجشنبه 23 آذر 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید جابر ریحانی‌اصل به فرزند شهیدش پیوست

فاش نیوز - مادر شهید جابر ریحانی‌اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت‌آزادگان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

مادر شهید جابر ریحانی‌اصل به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، در آستانه سالروز شهادت غریبانه بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مادر شهید جابر ریحانی‌اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت‌آزادگان آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حاجیه‌ خانم فاطمه سیاحی‌پور مادر شهید جابر ریحانی‌اصل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشت‌آزادگان که در مهرماه سال 1364 داغ فرزندش را دیده بود بعد از قریب به چهار دهه فراق، در بهشت برین میهمان او شد.

رستم عیدی‌پور فرماندار دشت‌آزادگان در صدور پیامی ارتحال بانوی مومنه و فداکار، حاجیه‌ خانم فاطمه سیاحی پور مادر بزرگوار شهید والامقام جابر ریحانی‌اصل را تسلیت گفت که در این پیام آمده است:  مادران شهدا که عزیزترین سرمایه زندگی خود را در راه پاسداری از ارزش‌های والای دینی و انقلابی فدا کرده‌اند، اسوه‌های صبر، ایثار، ایمان و مقاومت هستند و نام و یاد آنها تا ابد زینت‌بخش دفتر افتخارات ملت بزرگ ایران است.

 اینجانب درگذشت این مادر صبور و فداکار را به مردم شهیدپرور و  ولایتمدار دشت‌آزادگان  به‌ویژه خانواده محترم شهید ریحانی‌اصل  تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.»

شهید جابر ریحانی‌اصل در سال 1346 دیده به‌جهان گشود که در تاریخ 26 مهرماه سال 1364 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان به ثبت رساند.

پس از شهادت پیکر پاک شهید جابر ریحانی‌اصل به زادگاهش انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع شد.

شهید جابر ریحانی‌اصل در سن 18 سالگی در منطقه مرزی حاج عمران در استان کردستان شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای آرامستان سید هادی واقع در شهرستان حمیدیه آرام گرفت.

پایان پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi