شناسه خبر : 106861
یکشنبه 03 دي 1402 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه جانباز ۷۰ درصد به یاران شهید خود پیوستند

جانبازان ۷۰ درصد " علیرضا خیرخواه" ، "نصرالله خادمی" و "محمد محمودی" از یادگاران دفاع مقدس شهرستان های آستانه اشرفیه، نی ریز و بجنورد و از جانبازان استان های گیلان، خراسان شمالی و فارس شب گذشته دعوت حق را لبیک گفتند و به مقام شهادت نائل آمدند.

فاش نیوز - جانبازان ۷۰ درصد " علیرضا خیرخواه" ، "نصرالله خادمی" و "محمد محمودی" از یادگاران دفاع مقدس شهرستان های آستانه اشرفیه، نی ریز و بجنورد و از جانبازان استان های گیلان، خراسان شمالی و فارس شب گذشته دعوت حق را لبیک گفتند و به مقام شهادت نائل آمدند.
جانباز ۷۰ درصد علیرضا خیرخواه از شهرستان آستانه اشرفیه به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد "علیرضا خیرخواه" از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل جراحت‌های ناشی از مجروحیت در جنگ تحمیلی ساعات اولیه صبح امروز دعوت پروردگارش را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.


جانباز شهید علیرضا خیرخواه در تاریخ 14 فروردین 1367 در منطقه سلیمانیه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه پای راست و چشم و دست مجروح شده بود.
پیکر جانباز شهید علیرضا خیرخواه ساعت ۱۰ صبح روز امروز یکشنبه ۳ دی ماه در زادگاهش "روستای کماچال" آستانه اشرفیه از جنب مسجد صاحب الزمان(عج) به طرف امامزاده آقا سید محمد کماچال تشییع و در کنار دیگر شهدای این روستا آرام خواهد گرفت.

 

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس نصرالله خادمی نیز پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

نصرالله خادمی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به شهدا پیوست 

این جانباز گرانقدر از طریق بسیج به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام و از ناحیه جمجمه، زانوی هر دو پا و ران مجروح و به افتخار جانبازی نائل شد. مراسم تشییع شهید نصر الله خادمی امروز، سوم دی ماه ساعت هشت صبح از مسجد انقلاب شهرستان بجنورد تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در قطعه شهدای امام زاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد خاکسپاری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با حضور در منزل جانباز شهید نصرالله خادمی ضمن تسلیت فقدان این جانباز شهید از مقام همسر ایشان تجلیل کرد و گفت: همسری که سختی‌ها و درد و رنج جانباز را می‌بیند و با تمام وجود از او مراقبت و پرستاری می‌کند و بعد از شهدات جانباز در کسوت همسر شهید صبر و استقامت می‌ورزد به حضرت زینب (س) اقتدا کرده و اجرش در نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.

در خبری دیگر : جانباز ۷۰ درصد «محمد محمودی» از جانبازان استان فارس در دوران دفاع مقدس پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز «محمودی» به یاران شهیدش پیوستجانباز ۷۰ درصد «محمد محمودی» فرزند عباس، متولد ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۵۰ شهرستان نی‌ریز، که در تاریخ یکم دی ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت خمپاره دچار قطع نخاع و جراحت شدید شده بود پس از پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار امروز (یکشنبه) ساعت ۹ صبح از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) به سمت گلزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه شهدا در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی نیز امروز ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در پشت باغ جنت، خیابان شهید خادم صادق برگزار می‌شود.

این جانباز گرانقدر به علت درد‌های شدید ناشی از جانبازی در ۱۰ سال گذشته، روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ قرص اگزاسپام ۱۰ میلی گرم مصرف می‌کرد که ممکن است برای عموم مردم و جامعه پزشکی غیرقابل باور باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi