شناسه خبر : 106947
سه شنبه 05 دي 1402 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی پای «وحدت» به میان می آید

وقتی پای «وحدت» به میان می آید

فاش نیوز - شهدا در هیچ دسته و گروهی جای نمی شوند چراکه وقتی پای «وحدت» به میان می آید؛ این موضوع ورای همه چیز قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ زمانی که از دوران 8 سال دفاع مقدس یاد می کنیم ناخودآگاه کلمه وحدت ملی، ایثار و شهادت را در ذهن می بینیم؛ اینجاست که وقتی صحبت دفاع از «میهن» اسلامی مان را می کنیم همه افراد خود را موظف می دانند که برای خاکشان جان خود را فدا کنند. اقلیت‌های دینی در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل، با جمع آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی، اعزام گروه‌های فنی و مهندسی، پزشکی، و... از جبهه‌های جنگ پشتیبانی کردند.

در واقع شهدا در هیچ دسته و گروهی جای نمی شوند چراکه وقتی «وحدت» به میان می آید؛ ورای همه چیز قرار می گیرد و این موضوع عامل قدرت قرار می گیرد. اولین شهید مسیحی در طول دوران 8 سال دفاع مقدس «زوریک مرادیان» است؛ او تنها یکی از صدها شهید اقلیتهای دینی در جنگ تحمیلی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi