شناسه خبر : 106960
سه شنبه 05 دي 1402 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «یکدله‌پور» به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - مادر شهیدان والامقام «عباس و حسین یکدله‌پور» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

کد خبر: ۶۴۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ - 25December 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «قمر گودرزی» مادر شهیدان والامقام «عباس و حسین یکدله‌پور» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، روز جمعه پس از سال‌ها مجاهدت، در ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان «یکدله‌پور» به لقاءالله پیوست

پیکر این مادر بزرگوار شهیدان روز شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ با بدرقه مردم قدرشناس منطقه یافت آباد تهران تشییع و در بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان یکدله‌پور، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.

شهید عباس یکدله‌پور مهر ۱۳۴۰، در شهرستان تهران چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته برق درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. دوم اردیبهشت ۱۳۶۱، در ریجاب بر اثر اصابت گلوله به پا، شهید شد. پیکر وی را در بهشت‌زهرای زادگاهش به خاک سپردند. برادرش حسین نیز در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی بوکان به شهادت رسیده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi