شناسه خبر : 107021
پنجشنبه 07 دي 1402 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت شهادت سردار سیدرضی موسوی

سردار موسوی رزمنده ای دلیر و فرمانده ای رشید و یکی از تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله بود که چهل سال در لبنان و سوریه رکنی ثابت...

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران، متشکل از تشکل های ایثارگری با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت سردار رشید جبهه مقاوت سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت.

«خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است. افتخار شهادت از خاندان نبوت به ذریه طیبه و پیروانشان به ارث رسیده است.» (امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه)

بار دیگر دست استکبار جهانی به جنایت و شهادت شهیدی دیگر از پیروان امام روح الله و امام خامنه ای آلوده شد و جنایتی دیگر رقم خورد.

روزی دست آمریکا، پدر خوانده صهیونیسم، به قتل  سردار شهید عزیز، حاج قاسم سلیمانی باز شد و امروز  دست فرزند نا مشروع آن، اسرائیل غاصب به شهادت سردار سیدرضی موسوی در زینبیه دمشق باز شد.
سردار موسوی رزمنده ای دلیر و فرمانده ای رشید و یکی از تربیت یافتگان مکتب حضرت روح الله بود که چهل سال در لبنان و سوریه رکنی ثابت برای دفاع و حمایت از مقاومت بود.

هر کجا نام او بود مسئولان، فرماندهان و رزمندگان و حامیان مقاومت یقین داشتند که تمام پشتیبانی لازم برای حمایت از عملیات میدانی و رزمندگان صورت خواهد پذیرفت و همه ارتباطات لازم در عالی‌ترین شکل انجام خواهد شد.

او که تمام اقدامات پشتیبانی جبهه مقاومت را در گمنامی کامل انجام می داد، مانند همه سرداران گمنام اسلام، بعد از شهادتش شناخته و شکوفا شد و قطعا نهالی که با خون این شهید عزیز کاشته شد، در آینده ای نزدیک ثمرات بی‌شماری ببار خواهد آورد.

این جنایت صهیونیست‌ها  در زمان  ضعف و اضمحلال آن رژیم کودک‌کش و مقارن با ایام چهارمین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس صورت گرفت و سیدرضی موسوی، از فرماندهان سپاه پاسداران را در حمله هوایی وحشیانه صهیونیست‌ها به منطقه سیده زینب دمشق، به شهادت رساند تا از این طریق پوششی بر شکست‌های مفتضحانه خود در رویارویی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین گذاشته و توجیهی برای شکست‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی دست و پا کند.
 
شبکه ملی ایثارگران شهادت یار و همرزم حاج قاسم، سردار سرتیپ پاسدار، سیدرضی موسوی را به محضر حضرت صاحب العصر والزمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیةالله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و انتظار انتقام سخت و پشیمان کننده ای از سوی نیرو های مسلح و مقتدر جمهوری مقدس اسلامی را دارد.
 
شبکه ملی ایثارگران ۷/ ۱۰ / ۱۴۰۲

اینستاگرام
امیدواریم مسئولان قدر زحمات شهیدان والامقام شهید سید رضی موسوی را هنگام حیات آنان پاس بدارند. مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، که حضرت آقا به او بابت جانبازی لقب "شهید زنده" داده بودند و خود سردارحاج قاسم خود را "سرباز صفر ولایت" می‌نامید.
پاسداشت مقام این شهیدان بزرگوار در زمان حیات پر خیر و برکتشان ، همان زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد ، که باید نسل‌ها همین شهدا را در قلب خود زنده نگه دارند. این رمز پایداری انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم خط ولایت فقیه می‌باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi