شناسه خبر : 107083
یکشنبه 10 دي 1402 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرز

فاش نیوز - آیت‌الله «حسینی همدانی» به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در منزل دو خانواده شهید با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر: ۶۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 31December 2023
 

تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور دیدار نماینده ولی فقیه در استان البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه آیت الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با حضور در منزل خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس «علی محمدی» و «حسین کرمی» با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، ضمن بیان اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون نقش ارزنده مادران و همسران شهدا است، اظهار داشت: همین بانوان فرهیخته بودند که مشوق فرزندان این مرزبوم در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش‌های والا شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی حماسه‌های جاویدی ساختند که تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد و همچون حماسه حسینی و رسالت زینبی ماندگار خواهد بود، این عزیزان با صبر خود به ملت درس استقامت دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه همسران و مادران شهدا تأکید و تصریح کرد: امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که از این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت تجلیل کنند.

گفتنی است در پایان نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi