شناسه خبر : 107086
یکشنبه 10 دي 1402 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری همایش «فاتحان فاو» ویژه فرماندهان و رزمندگان استان‌های شمالی

  فاش نیوز - سردار «ملکی» از برگزاری همایش «فاتحان فاو» ویژه فرماندهان و رزمندگان استان‌های مازندران، گیلان و گلستان به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر هشت خبر داد.

کد خبر: ۶۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 31December 2023
 

برگزاری همایش «فاتحان فاو» ویژه فرماندهان و رزمندگان استان‌های شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی امشب در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به در پیش بودن دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اظهار داشت: بخش اعظمی از برنامه‌های اجلاسیه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می‌شود.

وی بر لزوم تسریع تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تأکید کرد و افزود: نیازمند تلاش جهادی مسئولان هستیم.

سردار ملکی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را خانه شهدا دانست و به پیشرفت ۶۰ درصدی این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: تا ما نخواهیم کار ساخت این مرکز به اتمام نخواهد رسید.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ «فاتحان فاو» ویژه فرماندهان استان‌های مازندران، گیلان و گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر هشت با تجلیل از هشت فرمانده این عملیات و حضور سخنران ملی برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران حکم انتصاب سردار «عبدالله ملکی» به عنوان مشاور استاندار مازندران در امور دفاع مقدس را به وی اهدا کرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi