شناسه خبر : 107259
شنبه 16 دي 1402 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با کسانی معاشرت کنید که دلسوز اسلام و انقلاب باشند

فاش نیوز - در وصیت شهید «یدالله سلیمانی باغ‌شاه» آمده است: با کسانی معاشرت کنید که دلسوز اسلام و انقلاب باشند، با کسانی که با عمل خود انقلاب را یاری می‌دهند.

کد خبر: ۶۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ - 06January 2024
 

با کسانی معاشرت کنید که دلسوز اسلام و انقلاب باشند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،شهید «یدالله سلیمانی باغ‌شاه» یکم فروردین ۱۳۳۵، در روستای باغ شریعتی از توابع شهرستان رابر‌زاده شد. وی تا پایان مقطع ابتدایی درس خواند. سال ۱۳۵۹، ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. پاسدار بود، سرانجام در بیستم دی ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید «سلیمانی باغ‌شاه»؛

چند کلمه‌ای با پدر و مادر و همسرم و برادرانم با دوستان عزیز سپاهی‌ام و با امت قهرمان مسلمانم صحبت می‌کنم. به مادرم می‌گویم بر تو بشارت باد خداوند این سعادت را نصیب تو کرد که فرزندت در راه خدا و برای تحقق آرمانش شهید شد البته اگر خدا قبول کند و دعا کنید و خداوند فنا شدن این جسم بی‌ارزش را مورد قبول قرار دهد.

پدر و مادر و همسرم و برادران عزیز آیا می‌دانید هدف خدا از خلقت ما چه بوده است می‌دانید که زندگی این دنیا ابدی نیست و بالاخره می‌دانید که همه رفتنی هستیم پس چرا وقت تلف می‌کنیم چرا با توجه به جنایت فجیعی که آمریکا و عمالش انجام می‌دهد ساکت نشسته‌ایم عزیزان من مگر بچه‌های شما با دیگران فرق دارند.

انتظارم از خانواده‌ام این است که در مرگ من ماتم نگیرید و در نظر داشته باشید برادرانی را که در جنوب و غرب و در مکان‌های دیگر با چه وضعی شهید شدند و همیشه گوش به فرمان امام باشید و از این نعمت گران‌بها که خداوند نصیب ما کرده است حداکثر استفاده را بنمایید.

با کسانی معاشرت کنید که دلسوز اسلام و انقلاب باشند و با کسانی که با عمل خود انقلاب را یاری می‌دهند و شما‌ ای برادران عزیز سپاهی‌ام مسیری را که شما انتخاب کرده‌اید مسیری است با مسئولیتی بس سنگین نمی‌دانم حس می‌کنید چه می‌گویم حداقل آن مسئولیت حفاظت از خون شهید است.

در یک فرصتی که پیش می‌آید با خدا خلوت کنید و مجدداً تصمیم بگیرید به راستی چشم امام و امت اسلام به شماست به حرکات شما و منتظرند که با پیشتازی شما شما انقلاب اسلام را در جهان شکوفا کنند و شما‌ ای ملت مسلمان ایران قدر این امام را بدانید از بیانات گهربارش استفاده نمایید که به راستی خداوند محبت عظیمی به ما نموده و در این برهه از تاریخ چنین رهبری را به ما اهدا نموده است و قدرش را بدانیم که فردا در روز جزا در پیشگاه خداوند سرافکنده و شرمسار نباشیم.

خدایا از تو می‌خواهم که مرگ را شهادت در راه خودت زیر پرچم اسلام و اولیا خودت قرار دهی به خدا سوگند که فرزند ابی‌طالب چنین است که باکی ندارد او بسوی مرگ حرکت کند یا مرگ به او وارد گردد چون حیات و مرگ به دست خداست و خداوند به آنچه می‌کنید [آگاه است].

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi