شناسه خبر : 107304
یکشنبه 17 دي 1402 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرهنگ ایثار و شهادت رمز و راز پیروزی بر دشمن است

فرهنگ ایثار و شهادت صبوری در شرایط سخت، اعتماد به وعده های الهی و پذیرش احدی الحسنیین رمز و رازی بوده است که پیروان وحی را در طول تاریخ...

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، جنایت تروریستی کرمان علیه زائران مزار سردار دل‌ها را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان، متن کامل بیانیه این جمعیت به شرح ذبل است:

بسمه تعالی

«جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند...» (رهبر معظم انقلاب)

استقبال پرشکوه زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد آن جلودار آزادی قدس، بغض و کینه دشمن  شکست خورده صهیونیستی و استکبار را به مقابله با آنان کشاند. بانیان و حامیان صهیونیسم شکست خوردگان حاصل سرمایه گذاری هفتاد و پنج ساله خود را برای محو ملت فلسطین و سرزمین قدس بیش از پیش برباد رفته می‌بینند. حجم سنگین بمباران های نقطه به نقطه غزه زبانه‌های آتش خشم ملت ها بی تردید هویت پوشالی رژیم کودک کش را در خود فرو می برند. پاره پاره شدن راهبردهای صهیونیسم جهانی در طوفان الاقصی به وضوح نشان می دهد دیگر سخن از نیل تا فرات نیست. دست و پا زدن اشغالگران در وهم و سراب بی هویتی سرنوشت محتوم این رژیم است. پنجه قدرتمند جبهه مقاومت بیش از هر زمان بر حلقوم اشغالگران تنگ و تنگ تر می شود. گستردن دامنه ترور و تجاوز به لبنان و عراق و سوریه و یمن و با به خدمت گرفتن جنایتکاران داعش برای ایجاد رعب ترفندهای تجربه‌ای شده‌ای‌ست که تاکنون نتوانسته مسیر مقاومت را منحرف کند. آنها قادر به درک این معنا نیستند. این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.»

شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه کشتار زائران مرقد حاج قاسم اوج استیصال آمریکا و صهیونیزم را در مقابله با روحیه انقلابی ملت  ایران و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی نشان می دهد. آنها باید بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. پایداری مقتدرانه، حماس و گردان های جهادی القسام  بر شروط خود در پذیرش آتش بس و دست و پازدن نظام سلطه برای گریز از این بی آبروئی شکننده جایگاه حماس را از یک گروه مبارز به موقعیت ملتی مقتدر ارتقا داد. کنفرانس های پسااسرائیل در اروپا و آمریکا و اندیشکده های سیاسی گویای آمادگی ذهنی جهان برای نسلی جدید بدون صهیونیزم است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مکتب اسلام امامین انقلاب را در پرورش نسل انقلابی برای رسیدن به افق های روشن تمدنی، سرمایه بزرگ برای امت اسلام و همه مبارزین جبهه مقاومت اسلامی می داند. شکست راهبردهای مدعیان اداره جهان و بی اثر بودن تهدیدهای نظامی امنیتی اطلاعاتی خلق فجایع انسانی  با بکارگیری حداکثری توان نظامی و تسلیحات غیر متعارف هنوز نتوانسته رژیم ضد بشری و همپیمانان غربی اش را از باتلاقی که فلسطینیان برایشان تدارک دیده اند نجات دهد.

فرهنگ ایثار و شهادت صبوری در شرایط سخت، اعتماد به وعده های الهی و پذیرش احدی الحسنیین رمز و رازی بوده است که پیروان وحی را در طول تاریخ به پیروزی و غلبه بر دشمن رسانده است. انقلاب اسلامی و پیروزی های شگفت ملت ایران، سوریه، لبنان،  افغانستان و اکنون فلسطین برآمده از چنین نگاهی به حقیقت آدم هاست.

جمعیت جانبازان ضمن تبریک و تسلیت به بازماندگان شهیدان در صراط مستقیم مکتب سلیمانی را ادای حق گام نهادن بر مکتب امامین انقلاب می دانند. ما وعده الهی را برای تحقق حاکمیت صالحین  بر زمین تخلف ناپذیر می دانیم.  

 

اینستاگرام
ایثار و شهادت، اسارت،جانباژشدن،قطع نخاع شدن و...اینا رو مردم ما از مکتب امام حسین یاد گرفتند .مسیولین مملکت از صدر تا ذیل بفرمایند چرا در خدمت رسانی به قشر ایثار گر آن کوتاهی میکنند.
حقوق ایثار گر دوچشمی نابینا یک هزارم فوتبالیستها.حمل ونقل عمومی برای جامعه ایثارگر جانباز صفر.درمان صفر.
بسه دیگه شعارو شعار .دروغ پراکنی نکنید مردم چشم دارن میبینن خوب حق ایثارگران رو گذاشتین کف دستشون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi