شناسه خبر : 107335
دوشنبه 18 دي 1402 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اخلاق شهید سلیمانی باعث جذب همگان می‌شد

فاش نیوز - سردار «نوعی‌اقدم» چهار عنصر «عضو مکتب سلیمانی بودن»، «اهل بیتی بودن»،«اخلاص» و «اخلاق محوری» را مهم‌ترین عناصر لازم برای خدایی بودن عنوان کرد و گفت: اخلاق شهید سلیمانی باعث جذب همگان می‌شد.

کد خبر: ۶۴۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 08January 2024
 

اخلاق شهید سلیمانی باعث جذب همگان می‌شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، همایش گرامیداشت شهدای مکتب سردار قاسم سلیمانی به‌همت حوزه مقاومت بسیج کمیل سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز، با حضور سردار «رحیم نوعی‌اقدم» فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سردار نوعی‌اقدم در این همایش به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و فضایی حزن‌انگیز را در تالار بزرگ شیراز به وجود آورد و سپس با بیان اینکه درد دل با شیرازی‌ها باعث خشنودی امروز اوست، به بیان برخی نکات در خصوص «مکتب حاج قاسم» پرداخت و اظهار داشت: اگر بگوییم قاسم یک مکتب است، باید بدانیم که مکتب باید ارتباط، تربیت و اصلاح ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس با تصریح اینکه هر پایگاه بسیج باید به یک اتاق فکر در خصوص «چگونه خدایی بودن» تبدیل شود، افزود: من سال‌ها در رکاب شهید باکری و شهید سلیمانی بوده‌ام و به جرات می‌گویم بیشترین تاکید این دو بزرگوار روی مسئله «توکل» بود. باید بدانیم توکل چیست و توکل ایمان‌ِ توام با اعتماد است.

نوعی اقدم، سپس به بیان فاکتورهای «منشور خدایی بودن» پرداخت و چهار عنصر «عضو مکتب سلیمانی بودن»،«اهل بیتی بودن»،«اخلاص» و «اخلاق محوری» را مهم‌ترین عناصر لازم برای خدایی بودن عنوان کرد و گفت: حاج قاسم، فرماندهی «اخلاق محور» بود و به همین دلیل توانست لشکر بزرگی را به وجود بیاورد. لشکری که افرادش لزوما مسلمان نبودند اما مجذوب اخلاق حاج قاسم شده بودند بنابراین آن پایگاه بسیجی بهترین پایگاه است که بتواند با رفتار و گفتار اخلاق محور، نیرو جذب کند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه اخلاق یک زبان بین‌المللی است که نیاز به مترجم ندارد، گفت: اخلاق را باید بر دین و علم مقدم داشت. هنر شما فرماندهان پایگاه‌های بسیج این است که بتوانید با اخلاق محوری، لشکر درست کنید. حالا ببینید آیا در این راه موفق بوده‌اید و آیا چراغ پایگاه‌های ما مانند گذشته روشن است؟

نوعی‌اقدم در پایان سخنان خود همه را به تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات دعوت کرد و گفت: برای انتخابات بی‌قرار باشید. برای بالا بردن مشارکت شب و روز نداشته باشید. هر کسی در فامیل، محله، مسجد و اداره، تلاش کند کسانی که به هر دلیلی راغب به رای دادن نیستند را پای صندوق بیاورند. باید با میزان مشارکت بالا، این پایگاه مردمی حکومت را به رخ دنیا بکشانیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi