شناسه خبر : 107389
سه شنبه 19 دي 1402 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی باعث پیشرفت جبهه مقاومت شده است

محور مقاومت محوری است که برای تقویت مقاومت کشورها و ملت‌ها تشکیل شده است و مخالف حضور نیروهای خارجی در منطقه است...

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایثارگران به جهت از خود گذشتگی که از خود نشان دادند در تاریخ مقاومت باعث افتخار و عزت هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، ابوالفضل عمویی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی الگو و نمادی برای رزمندگان مقاومت بوده و هست و تاثیرمهمی بر ایستادگی و مقاومت در محور مقاومت دارد اظهار داشت: آن چیزی که باعث پیشرفت جبهه مقاومت شده است روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی است و امیدواریم در این مسیر با چشم اندازی که پیش روی ملت های منطقه قرار گرفته است در نهایت آرمان ملی نابودی رؤیم صهیونیستی در تمام این کشورها تقویت شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازآزادگان، رزمندگان و مدافعان حرم خاطرنشان کرد: ایثارگران به جهت از خود گذشتگی که تاکنون از خود نشان داده اند در تاریخ مقاومت باعث افتخار و عزت هستند و همه ما برای آینده این ملت نیاز داریم که از آنها تکریم کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت و ایثارگری محور مقاومت در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تصریح کرد: محور مقاومت محوری است که برای تقویت مقاومت کشورها و ملت ها در برابر تجاوزات و نسل کشی مسلمانان تشکسل شده  است و مخالف حضور نیروهای خارجی در منطقه است و خود را عامل ثبات و امنیت در منطقه می داند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که محور مقاومت بر مبنای ایستادگی، ایثار و استقامت رزمندگان آن در منطقه خاور میانه و سایر نقاط جهان شکل گرفته است تاکید کرد: به همین جهت در همه کشورها افرادی که روحیه و دغدغه ازادیخواهی و خمایت از مظلومان را دارند جزئی از محور مقاومت به حساب می ایند. چرا که محور مقاومت یک سلسله مراتب و مقام بالا به پایینی نیست بلکه یک مجموعه همکار و زنجیره ای از نیروهای ملی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم یادآور شد: به این جهت فکر می کنیم دستاوردهای هر کدام از اینها می تواند به نقویت روحیه ملی و از جمله دستاوردهایی که مقاومت فلسطینی داشته است و همین طور رشادت هایی که مقاومت یمنی، لبنانی و... نشان داده است منجر شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با افزایش این همکاری ها در نهایت شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونستی و برقراری صلح و صفا در منطقه خاورمیانه و اخراج نیروهای فرا منطقه ای از غرب آسیا باشیم.

*معرفی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi